המכוניות הסיניות מקימות לתחייה את אולמות התצוגה

לפני שנה, 6 חודשים - 12 אוקטובר 2022, כלכליסט
המכוניות הסיניות מקימות לתחייה את אולמות התצוגה
אולמות התצוגה הפכו לפחות פופולריים עם המעבר של ענף הרכב הישראלי למכירה אונליין. אולם, בימים אלו, בהם מנסים יבואני הרכב הוותיקים להחדיר לישראל מותגים סיניים שאינם מוכרים ללקוחות, יש יתרון רב לאפשרות לבחון את הרכב באופן פיזי. ל"כלכליסט" נודע כי בימים אלו נערכת יבואנית צ'רי לפריסת אולמות ברחבי הארץ - והיא לא היחידה

כשכבר היה נדמה שאולמות התצוגה בדרך לגסיסה, הגיעו המכוניות הסיניות והקימו אותם לתחייה. ל"כלכליסט" נודע כי כמה מיבואניות הרכב הוותיקות נערכות בימים אלו לפתיחה של אולמות תצוגה למותגים סיניים ברחבי הארץ.

כך למשל, בימים אלו נערכת קרסו, יבואנית צ'רי, לפריסת אולמות, בין היתר בירושלים, תל אביב, נתניה, באר שבע ובאזור מעוין שורק. זאת, לאחר ששלמה מוטורס, יבואנית BYD, כבר פתחה אולמות בחיפה ופתח תקווה, ותפתח בקרוב אולמות בבני ברק, ירושלים ובאר שבע. 

גם קבוצת כלמוביל, שנערכת לייבוא של מכוניות ORA, מתכוננת לפתוח אולם תצוגה בירושלים וככל הנראה תפתח אולם נוסף גם באזור המרכז. חברת מאיר, שצפויה לשווק בישראל בקרוב את מכוניות LYNK&CO, נערכת לפתיחת אולם תצוגה בתל אביב. 

מהלך זה של פתיחת אולמות תצוגה בעידן בו ענף הרכב הישראלי עובר למכירה אונליין נחשב בלתי שגרתי, אבל עבור יבואני הרכב הוותיקים מדובר עדיין ב"נשק" מוכח. מבחינתם, כאשר הם מנסים להחדיר לשוק הרכב הישראלי מותגים סיניים שאינם מוכרים ללקוחות, ישנו יתרון רב לאפשרות להגיע פיזית לאולם, למשש את הפלסטיק ולדפוק על הפח.

Support Ukraine