קבוצת סמלת מתרחבת ליוון ונערכת להשקה בישראל של מותג סיני חדש

לפני שנה, 6 חודשים - 20 אוקטובר 2022, גלובס
קבוצת סמלת מתרחבת ליוון ונערכת להשקה בישראל של מותג סיני חדש
המותג WEY ישווק החל מדצמבר בפלח הפרמיום, והדגם הראשון יצויד בהנעה פלאג-אין עם טווח חשמלי ארוך

קבוצת סמלת, יבואני מותגי פיאט, אלפא רומיאו, ג'יפ ועוד, הודיעה היום (ג') כי חתמה על זיכיון שיווק מספר מותגים של קבוצת "סטלנטיס" ביוון. זהו השוק השני בחו"ל אליו נכנסת הקבוצה, שמשווקת מזה כעשור ברומניה את מוגי ג'יפ, פיאט, אלפא רומיאו ואבארט. הפעילות ביוון תתבצע בשיתוף עם חברה מקומית גדולה, שמחזיקה בין השאר את הזיכיון של חברת השכרת הרכב הרץ ואת חברת התעופה המקומית AEGEAN. 

במקביל החל סמלת בישראל בפעילות קדם-שיווק למותג הרכב הסיני החדש WEY מבית קבוצת GREATWALL הסינית. השיווק בפועל צפוי להתחיל בישראל בדצמבר, כאשר כמה עשרות מכוניות ראשונות אמורות להגיע לישראל בחודש הבא.

בשלב הראשון ישווק בישראל רכב הכביש-שטח Coffee 01 של WEY, המצויד במערכת הנעה פלאג-אין מאריכת טווח, שמצוידת בסוללה גדולה יחסית ומסוגלת להשיג טווח חשמלי של עד 156 ק"מ ב-WLTP וטווח משולב של מעל 850 ק"מ. הדגם מגיע עם רמת אבזור גבוהה מאד ועם ציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק של NCAP.

המחיר של דגם באירופה יתחיל בכ-56 אלף אירו. בישראל המחיר טרם נקבע, אולם הרכב יוצב בפלח הפרמיום. בשנה הבאה יצטרף אליו דגם נוסף, קטן וזול יותר, גם הוא עם הנעת פלאג-אין.

Support Ukraine