יונדאי איוניק 5 בשלישייה נחשקת

לפני שנה, 11 חודשים - 16 אפריל 2022, Walla!
יונדאי איוניק 5 בשלישייה נחשקת
יונדאי זוכה בתואר מכונית השנה העולמית, הרכב החשמלי של השנה ופרס עיצוב השנה עם האיוניק 5. בדרך היא גוברת על מרצדס EQS, קיה EV6 ואחרות

המכונית החשמלית הייעודית הראשונה של יונדאי, זוכה בשלישיית תארים מרשימה בתחרות מכונית השנה העולמית. ההאצ'בק-קרוסאובר המגודל והמחושמל הצליח לגבור בהצבעה שנערכה בקרב 102 עיתונאי רכב מכל העולם על שתי חשמליות אחרות - קיה EV6 שזכתה בתואר מכונית השנה האירופי וגם פורד מאך E.

בנוסף לתואר המרכזי, הוא לוקח עוד שני גביעים הביתה, הראשון הוא של המכונית החשמלית והשני על העיצוב החיצוני שלו. בין המתמודדות האחרות על תואר החשמלית הוא עוקף שתי מכוניות חשמליות של יצרניות פרימיום גדולות ומבוססות - מרצדס EQS וגם את אודי e-tron GT. אודי גם העפילה לשלב הגמר של פרס העיצוב יחד עם קיה EV6.

הזוכות בקטגוריות האחרות שהוכרזו בתערוכת הרכב של ניו יורק, הן בין השאר מרצדס EQS שקיבלה את תואר מכונית היוקרה, שם היא התמודדה מול ב.מ.וו iX וג'נסיס GV70.

אודי e-tron GT הוכרזה כמכונית הביצועים עם ניקוד שהיה גבוה יותר משל ב.מ.וו M3/M4 והצמד טויוטה GT86 וסובארו BRZ. טיוטה יאריס קרוס שזכה בתואר המכונית העירונית גברה על אופל מוקה ופולקסווגן טיגואן.

Support Ukraine