נעצר "אופנוען האצבע המשולשת"

לפני 8 חודשים, שבועיים - 14 אוגוסט 2023, Walla!
נעצר "אופנוען האצבע המשולשת"
כבר לא גיבור. בלשי ימ"ר אגף התנועה במשטרה עצרו הבוקר את האופנוען מוואדי ערה שתיעד עצמו עוקף ניידת תוך ניפוף באצבע משולשת

התיעוד שחרך את הרשתות החברתיות, בו נראה רוכב אופנוע שטח עוקף ניידת משטרה תוך הנפת גלגל ואצבע משולשת, מקבל תפנית כאשר זה נעצר בשעות הבוקר המוקדמות על ידי בלשי ימ"ר אגף התנועה, כך נודע ל"וואלה!רכב". בתיעוד, שמקורו בחשבון הטיקטוק של הרוכב, ומשם הגיע לרשתות החברתיות, נראה הרוכב עוקף ניידת משטרה תוך רכיבה על השוליים, בהנפת גלגל קדמי (ווילי), כאשר הוא מנופף אל השוטרים באצבע משולשת.

עם הפצת הסרטון, לתמונה נכנסו בלשי ימ"ר אגף התנועה שדרך חשבון הטיקטוק של הרוכב הצליחו לאתר את פרטיו, צעיר בן מיעוטים כבן 20 מאזור וואדי ערה. לדברי המשטרה, מהתכנים בחשבון עולה כי זו אינה הפעם הראשונה שהוא תיעד עצמו ברכיבה פרועה ולא רק על שני גלגלים אלא גם ברכב מרצדס שהיה ברשותו. לאחר שקיבלו צו תפיסה למכשיר הטלפון שלו, למחשב האישי ומספר פריטים נוספים יצאו הבלשים לביצוע המעצר. יחד עם מעצר החשוד, הוחרמו גם האופנוע והמכונית שברשותו.

על פי גורמים באגף התנועה, המשטרה תבקש להוסיף לכתב האישום בגין נהיגה בקלות ראש גם בקשת חילוט לכלי הרכב. השאיפה, כך הם אומרים, היא להפוך את פעולת החילוט לרכיב קבוע בסוג כזה של טיפול בעבירות.

יצוין כי נכון להיום, רף הענישה של נהיגה בקלות ראש הינו נמוך מאוד, ונע בין ברירת קנס לשלילת רישיון על תנאי או בפועל למשך מספר חודשים לכל היותר. ענישה שכפי שניתן לראות רחוקה מלהרתיע את העבריינים מביצוע עבירות מסכנות משתמשי דרך. בטח כאשר הטרנד של תיעוד המעשים ברשתות החברתיות הופך לנפוץ יותר ויותר ואף מעודד תופעות חקיינות.

Support Ukraine