בעוד פורד ממשיכה קדימה עם הצגת דור נוסף של המוסטאנג, שברולט מודיעה כי שנת 2024 תהייה האחרונה עבור הקמארו כפי שאנחנו מכירים אותה. כנראה שבעולם בו מכוניות חשמליות כמו טסלה יורדות מ-6 שניות בזינוק ל-100 כבר בגרסת הבסיס, למכוניות כמו קמארו שגם ככה לא זוכות לתדמית מהוגנת במיוחד יש בעיה.
במחצית השנייה של שנות ה-60, שנתיים אחרי שפורד מוסטאנג זיעזעה את ארצות הברית והפכה להצלחה אדירה בן לילה, ששטפה את היבשת בשיגעון הסוס הדוהר והולידה את מכוניות הפוני, שברולט הוציאה את התשובה שלה - קראו לה קמארו ובזמנו, לא היה לשם הזה שום משמעות, כאשר נשאלו "מה זה קמארו?" השיבו בשברולט "זו חיה מרושעת שאוכלת מוסטאנגים". אבל מאז השם הזה קיבל משמעות, והרבה ממנה כאשר הפך לנכס צאן ברזל בתרבות המוטורית.
הרבה בנזין זרם מאז במנועי 4, 6 ו-8 צילינדרים של הקמארו והדור הנוכחי, השישי בשושלת יהיה אם כך האחרון לשאת את השם הזה, או לפחות לשאת אותו בצמוד למכונית כפי שאנחנו מכירים אותה כיום כאשר ייצא מייצור בינואר 2024. זהו אחד הדורות המוצלחים ביותר של הקמארו, כאשר השיא שלו הוא גרסת ה-ZL1 מסמרת השיער והמטורפת, שהשאירה אותנו נפעמים מהנהיגה בה.
הוא פורש אחרי 9 שנות ייצור, נחשב למוצלח ברמתו, אבל בכל הקשור למכירות, הוא לא נחשב להצלחה גדולה, לפחות לא כמו זה שרשם הדור שקדם לו. חלק מכך נובע מהירידה בביקוש למכוניות מסוגה. אם ב-2015 (שנה לפני הצגת הדור הזה) נשקו המכירות של מכוניות פוני ומכוניות שרירים ל-400 אלף יחידות, את 2022 הן סיימו בכ-150 אלף. במקרה הספציפי של הקמארו - המספרים ירדו מ-77,500 יחידות ב-2015 ל-13,800 יחידות ב-2022.
למעשה, העזיבה שלה, לצד הפסקת הייצור של הדודג' צ'אלנג'ר עוד במהלך השנה עליה הודיעה סטלנטיס. משאירה שוב את המוסטאנג לבד בזירה של מכוניות הפוני.
למרות שנכון לעכשיו אין יורשת מוגדרת לקמארו, בשברולט כתבו בהודעת הפרישה שלה כי "למרות שאנחנו לא מודיעים על יורשת היום, היו בטוחים, זה לא הסוף של סיפור הקמארו" רומזים על הכוונה להעמיד יורשת לשם המיתולוגי. ההימור המתבקש הוא שהיא תפנה לדרך בה דודג' מתכוונת ללכת - חשמל מלא או חלקי.
ועד שתגיע היורשת ההיא, בחברה אומרים שלקראת סוף הייצור היא תציג מהדורת אספנים לקמארו, ללא פירוט מה יהיה בה אבל ההנחה היא שהיא תהייה גרסת מחווה לדור הראשון ותוצע בגרסאות ה-RS הפשוטות, ה-SS השריריות וה-ZL1 האימתנית בכמות מוגבלת מאוד.