+ פרסום מודעה חינם !
מודעות: לא נמכר - 1343, סה"כ - 26562

ברור שכסף קונה אושר, והמכונית הזו היא ההוכחה

9 אפריל 2022 - Walla!

ברור שכסף קונה אושר, והמכונית הזו היא ההוכחה

מבין שלל הגרסאות של פורשה 911, ה-GTS נמצאת בנקודת האיזון העדינה בין האלגנטיות הספורטיבית של הדגם לבין השד הקטן הזה שיש בכל 911 ומשתלט על הנהיגה

כבר יותר מדי שנים מסתובבת פה השטות הזו ש"כסף לא קונה אושר". דורות שלמים שיננו את המשפט הזה לילדים שלהם כאשר לא היה להם כסף לקנות להם מה שהם ביקשו. טוב, במחשבה שניה זו לא שטות מוחלטת, כי כסף לא קונה אושר, אבל ממה שבדקתי - בוחטות של כסף קונות לכם פורשה 911 - וכשחושבים על זה, זה די אותו דבר.

ובדיוק כשאתה מבין שפורשה 911 קאררה, הבסיסית, הפשוטה, היא בדיוק מה שאתה אוהב ורוצה, מגיעה ה-GTS - היא צועקת, בועטת, רוטנת ומנערת מלמעלה עד למטה את העולם שלך ואתה רק מתחנן לעוד.

אבל בואו נחזור לשלב שבו אנחנו מדמיינים שיש לנו את הכסף לקנות 911, רגע, זה לא נהייה קל יותר - מכיוון שאז אתם צריכים להבין איזו 911 אתם קונים. כי כאשר אומרים לכם פורשה 911 יש את התבנית המוכרת, מכונית ספורט עם מנוע בוקסר אחורי אבל מכאן העסק מסתבך לגמרי. כי יש את הקאררה שהיא הבסיס ומגיעה בגרסה סגורה או פתוחה ואז הקאררה 4 עם ההנעה הכפולה בגרסה סגורה או פתוחה, זה ממשיך לקאררה S ואז ל-S4 שוב, בגרסה פתוחה או סגורה. אה, ויש גם את הטארגה החצי פתוחה בהנעה כפולה ובגרסת ה-S4 לכמה הגענו? 10 גרסאות בינתיים וזה לפני שהגענו לטורבו שגם אותה יש בגרסת S ו"רגילה" בתצורה סגורה או פתוחה ואת ה-GT3 מנפצת השלשלאות, הראשונה לשמה. ובתוך כל הרשימה הזו כאשר היא ממוקמת בין הגרסאות ה"רגילות" לטורבו השרירית יש גם את ה-GTS, שמגיעה סגורה, פתוחה או טרגה בהנעה אחורית או כפולה. אם לא התבלבלתי כבר בעצמי בספירה, אנחנו על 20 תתי דגמים לפני מהדורות מיוחדות.

ואנחנו הפעם עם אותה GTS, החוליה מקשרת בין שבין עולמות ה-911 בגרסאות הקאררה וה-S לבין הטורבו הקיצונית, המכונית שנדרשת לעשות את המשימה הקשה ביותר של שילוב בין מכונית הספורט-מיני GT שהיא ה-911 לבין מכונות ההארד-קור של המשפחה הזו.

בין חיוך לפלצות

במבט חטוף על ה911GTS היא נראית כמו עוד 911, אותה צללית שמזוהה בשנייה, עם החרטום הנמוך, קו הגג המתעגל והזנב הכבד - שפשוט לא דומים לאף מכונית ספורט אחרת. בדור הנוכחי היא משלבת את האבולוציה שעברה המכונית הזו עם כמה סממנים שהם מחווה לדור הראשון כמו פתחי האוורור של המנוע מאחור.

צריך עוד שנייה כדי לזהות את שני הרכיבים החיצוניים הכי בולטים שמבדילים אותה מיד מכל 911 אחרת - הספוילר הקדמי שמחולק לשלושה תאים וטבור הגלגלים שכאן מחליף את הברגים ביחידת נעילה מרכזית, שזה בגדול סידור ממש חשוב במכונית מירוץ ודי מטופש במכונית כביש כי: א. אתה לא תצטרך להחליף גלגלים מהר כדי לחזור למירוץ, ב. זה דורש כלים מיוחדים כדי להחליף גלגל ולא, אין לך אותם. עוד טיפ לזיהוי? היא עם הכיתוב, צינורות האגזוז ובתי הפנסים המושחרים. אבל יש לי שיטה הרבה יותר פשוטה עבורכם כדי להבדיל בין הגרסאות והן לא קשורות למכונית, אלא לנהג בה.

אם הוא מחייך, זו קאררה, אם הוא מחייך מאוד זו קאררה S, אם הוא מחייך באופן קצת מלחיץ וקריפי זו ה-GTS, שואג מצחוק? זו הטורבו והטורבו S. אגב, אם הוא רק יושב שם במבט מפוחד זו ה-GT3.

גם בישיבה בה מתגלה הגאונות של פורשה ביצירת תא נוסעים מאוד חכם, מדוקדק ומדויק. הוא חכם כי גם כאשר יש בה המון טכנולוגיה הכל פשוט לשימוש, עם מתגים שעושים חשק ללחוץ עליהם כל היום, עם פונקציה לכל כפתור בלי להפוך אותו לקוקפיט של חללית ובלי כל מיני תפריטים וחוגות. הוא מדוקדק בזה שלמרות שיש מסכים בלוח המחוונים, החלק המרכזי הוא מד סל"ד אנלוגי וגדול. הוא מדויק באופן שבו הוא בשום פנים ואופן לא צפוף ועדיין חובק ועוטף את הנהג, שרק אחרי שאתה יושב מול הדוושות האלו אתה לומד מה זה מיקום דוושות מושלם. החומרים, מיותר לציין, הם לא רק משובחים, אלא גם משולבים בטעם, במין היגיון של איפה יהיה עור, איפה פס סיבי הפחמן ואיפה האלקנטרה ואיפה העור ההפוך. וההגה הזה, אוח, אי אפשר להפסיק למשמש אותו ברמה שאם הוא לא היה חפץ דומם, העסק היה נגמר בתלונה מאוד חמורה במשטרה.

אפילו מגרעות השימוש היום יומי בה, כמו מיקום מחזיקי הכוסות, תאי האחסון והגודל שלהם מקבל פתאום טוויסט, כאשר היא דוחקת אותם לאחור ואומרת לך "קפה תשתה בבית של אמא שלך! פה נוהגים". רק על מתג ההילוכים אני ממש כועס, פיסת פלסטיק שנראית כמו מכונת הגילוח הקטנה בעולם וגורמת לך לעשות תנועה כל כך מטופשת עם היד בכל תפעול שלו. על גג השמש (23,423 שקלים) במכונית המבחן הייתי מוותר, גם משקולת וגם במיקום הכי פחות טוב להוסיף בו משקל.

בתור הדגם שמשלב בין העולמות בפורשה, ה-GTS מקבלת כמה מהתופינים המכאניים של הטורבו החזקה. זו שלדת הספורט המונמכת ב-10 מ"מ, גם המתלים האדפטיביים מגיעים ממנה קומפלט, חישוקי ה-21 אינץ' מאחור ו-20 אינץ' מלפנים וגם מערכת הבלימה עם הדיסקים הגדולים של הטורבו.

והם כולם מרכיבים את המעטפת למה שמניע אותה, בוקסר שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטרים שאם לא הייתי יודע שהוא מוגדש טורבו, לא הייתי מנחש בחיים. האופן שבו הוא שופך החוצה את 480 הסוסים שלו (30 יותר מאשר בדור הקודם) כל כך חלק ולניארי, מהרגע בו מגלגלים את הרגל על הדוושה ועד לפרץ הכוח שיורה אותה קדימה עוברים חלקיקי שנייה בלבד. אבל המהירות והמיידיות הזו מגיעים גם מתיבת המצמד הכפול שלה, או PDK בפורשית. יש בה שמונה הילוכים שיודעים לעבור חלק כשצריך, ובאגרסיביות כשרוצים. שום תיבת הילוכים כפולת מצמד שאני פגשתי לא מתקרבת אליה, לפעמים זה נדמה שהיא מנחשת אותך מראש, וכבר מכינה לך בדיוק את ההילוך ההוא בשנייה הנכונה כדי לירות אותה החוצה מהפנייה.

ואיך היא פונה, ינעל העולם... כי תאוצה ל-100 ב-3.4 שניות זה טוב ויפה, אבל לנסוע מהר מעמידה בקו ישר זה לקופים, אנחנו פה בענייני נהיגה. המיקום של המנוע - המשקולת העיקרית במכונית - אי שם מאחור, מעביר את ה"ציר" שסביבו היא פונה לאיפה שהוא באיזור המושבים, כלומר איפה שאתה הנהג יושב. והסיפור הזה מייצר לה את מאפיין ההתנהגות המוכר כל כך של ה-911 - אף רגיש יותר משל כלב ציד והיענות מהירה יותר משל רועה גרמני.

היא הייתה ונותרה מחנכת מופלאה למעורבות בנהיגה. היא ממש מכריחה אתכם לנהוג נכון, מדויק, כירוגי. הבלימה החזקה חייבת להיות בקו ישר, ורק אחר כך להשתמש במשקל המנוע כמטוטלת ו"לעזור" לה לפנות עם השאיפה שלו להוציא את הישבן החוצה מקו הפניה. החזרה לגז? רק כשסיימת את העברת המשקל ורגע לפני שאתה מתיישר. ואם יש שם ישורת מספיק ארוכה, לחיצה על הכפתור הקטן הזה בבורר מצבי הנהיגה שמכניס לפעולה את ה-SPORT RESPONSE - 20 שניות של שכרון חושים, תוספת כוח למנוע ורעש שעושה אותי מאושר כמו חתול במרלו"ג של זוגלובק.

זו לא "מייצרת האלמנות" שהייתה ה-911 בעבר, אבל היא עדיין תזכיר לכם טוב-טוב שמערכת היחסים פה היא ממש לא הדרעק הזה של נהג בצד אחד ובצד השני אחת המכונות המודרניות האלו. נו, אתם יודעים, אלו שיהיו מהירות בטירוף גם אם יישב בהם מישהו שלא מבדיל בין ESP, LSD ו-ABS. 911 GTS היא מכונית שתיתן לך את העולם, את הירח והכוכבים - אבל אתה חייב להיות ראוי לה. תזלזל בה והיא תזמבר אותך, תאמלל אותך.

ובכבישים הנכונים, הרחק מהשאון הסואן של המרכז, אתה רק רוצה לנהוג ולנהוג בה. לנהוג עד שהאגזוזים יהיו מפויחים כמו ריאות של מנקה ארובות, שהבלמים ישרקו כמו פלוגת מילואים למראה מדריכת קליעה, למחוק לה את החריצים מהצמיגים ולעצור רק כדי לשמוע את התקתוקים מהסעפות הלוהטות שנשמעות כמו שקית פופקורן במיקרוגל.

היא לא מכונית נוחה בשום פנים ואופן, לא נוחה ועל רוב הכבישים גם לא שקטה בגלל הסרת חלק מחומרי הבידוד כדי לחסוך משקל. אבל אתם צריכים לזכור כל הזמן שזו אולי נראית כמו 911, אבל היא מכונית עם יכולות פנטסטיות. ואז אפילו העובדה שהיא רועשת במידה לא סבירה בעליל, בטח לא למכונית בסכום שלה, נמהלת בחיוך מהכביש המפותל הקודם ובחיוך בציפייה לכביש הבא - החיים הם רק קטעי הקישור המשעממים בין השניים.

בעיני, הקאררה הרגילה, בעלת ההנעה האחורית תמיד הייתה ה-911 הכי נכונה, הכי נאמנה למקור של המכונית הזו. אבל בדור החדש הזה קרה משהו אחר, היא התרככה קצת, רצתה לפנות לקהלים רחבים יותר - כך גם חזרו והדגישו לנו פורשה בהשקה בה נהגנו ב-911 הנוכחית. והיה לי קצת עצוב עליה, אבל אז הם הוציאו את ה-GTS הזו, ועבורי, אישית, כמי שמעדיף כיף ודיוק על כוח, זו חוויה מתקנת אדירה. לדעת שיש שם אחת כזו, לראות אותה עושה את זה ולנהוג במכונית שמשאירה את הדגם הזה לא רק אחת ממכוניות הספורט הטובות בעולם אלא אחת המכוניות הטובות בעולם נקודה.

אה ועוד משהו באמת ברמת הפרוצדורה - פורשה 911 בגרסת GTS עולה 1,175,000 שקלים, מכונית המבחן נשאה תוספות שהביאו את הסכום הכולל ל-1,493,451 שקלים. אז כן, מסתבר שכסף לא עושה אותנו מאושרים, אבל ערימות של כסף? ברור!

על הצד הטכני: פורשה 911 GTS

מנוע, הנעה: בנזין, טורבו, אחורית
נפח (סמ"ק): 2,981
הספק/סל"ד (כ"ס): 6,500/480
מומנט/סל"ד (קג"מ): 2,300/58.1
תיבת הילוכים: כפולת מצמד, 8 הילוכים

מידות:
אורך (ס"מ): 453
רוחב (ס"מ): 185
גובה (ס"מ): 130
בסיס גלגלים (ס"מ): 245
תא מטען (ליטרים): 132

ביצועים:
תאוצה 0-100: 3.4 שניות
מהירות מירבית: 311 קמ"ש
צריכת דלק (מבחן): 8.5 ק"מ לליטר

מתחרות:
אודי R8, אסטון מרטין ואנטג'

מחיר:
1,175,00 שקלים (בסיס), 1,4,93,451 שקלים (מבחן)

חדשות לפי תגיות

accidentsacuraadvertisingAIairbagairbagsairportalfa romeoamazonAmnon Shashuaandroidandroid autoappappleApple Carplayappsapriliaaston martinaudiAudi e-tronAustraliaauto industryAutoMotorautonomous carautonomous carsautonomous vehicleAutonomous Vehiclesautonomus carAutopilotAutotechAvisavtoVAZawardsAyalonBaidubatterybentleybicyclebikebikesbirdbitcoinbmwBMW X5BoschBubblebugattiBuickbusesBYDCadillacCadillac EscaladeCadillac XT5CaliforniaCanadacar buying guidecar importcar insurancecar marketcar sharingcar theftCarasso MotorsCarlos GhosncarpoolCESChampion MotorschargingchevroletChevrolet BoltChevrolet SparkChevrolet SuburbanChicago Auto ShowchinaChryslerchrysler pacificacitroencitroen C4class actionclassic carclassicscongestion chargeconsumer reportscoronavirusCOVID-19crash testcrash testscrossoverdaciaDacia DusterDacia JoggerDacia SanderoDacia SpringDaihatsuDaimlerDanDelekDensoDetroit Auto Showdieseldiesel scandaldieselgateDodgeDonald Trumpdrag racedriverless cardriverless carsdriving tipsDSDS3ducatie-scooterE-ScooterseggedEICMAElbitElectraElectreonelectricelectric bikeElectric VehiclesElon Muskemission scandalemissionsEUeuropeevfcaferrarifiatFiat 500fordFord BroncoFord ExplorerFord F-150Ford FiestaFord FocusFord Mondeoford mustangFord PumaFord RangerfranceFrankfurt Motor Showfuelfuel economy scandalfuel pricefunnyGACgamesgeargeelyGeneral MotorsgenesisGeneva Motor ShowgermanygettGetTaxigmGMCgooglegoogle mapsgovernmentgreenhackersHaifaharley-davidsonhealthHertzhondaHonda CivicHonda Civic Type Rhonda cr-vHonda HR-VHonda JazzHonda OdysseyHonda Passporthonda pilothow toHuaweiHummerhybridhydrogenhyperloopHyundaiHyundai BayonHyundai Custohyundai elantraHyundai Elantra NHyundai i10hyundai i30Hyundai IoniqHyundai Ioniq 5Hyundai KonaHyundai PalisadeHyundai Santa CruzHyundai Santa FeHyundai SonataHyundai StariaHyundai TucsonHyundai VelosterIDFIIHSimportindiaInfinitiinfotainmentInnovizinsuranceintelIPOiranisisIsraelIsrael RailwaysIsuzujaguarJaguar i-pacejapanjeepJeep CompassJeep Grand CherokeeJeep RenegadeJeep WranglerJerusalemkawasakiKawasaki NinjaKiaKia Carnivalkia ceedKia EV6kia niroKia Optimakia picantokia riokia sorentoKia Soulkia sportageKia stingerkia stonicKia TellurideKia XCeedKobe SteelktmLA Auto ShowLadalamborghiniland roverLand Rover DefenderlawsuitleasingLeolexuslidarlight railLimeLincolnlockdownlrtluxuryluxury carslyftmarvelmaseratimaybachmazdaMazda 2Mazda 3Mazda 6Mazda CX-30Mazda CX-5Mazda CX-60Mazda MiataMazda MX-30Mazda MX-5Mazda6mecedesmercedesmetroMexicoMGMG ZSmicrosoftMilan Motorcycle ShowmilitaryminiMini CooperMini CountrymanMinistry of TransportminivanMiri RegevMitsubishimitsubishi ASXMitsubishi Miragemitsubishi outlandermobileyeMoose TestmoovitmotorcyclemotorsportnavigationNCAPNEVSNew YorkNew York Auto ShowNexarNHTSANIOnissanNissan 400ZNissan AriyaNissan FrontierNissan Jukenissan leafnissan navaraNissan QashqaiNissan RogueNissan ZNorwayNvidiaoecdofoopelopel corsaOpel Insigniaopel mokkaOtonomopanasonicPangoparis motor showparkingpeugeotPeugeot 2008Peugeot 3008Peugeot 308Peugeot 5008Peugeot 508pickuppolicePorscheportugalpricepricespsapublic transportQorosrailwayRakevet Israelramrange roverratingsrecallrecallsREErenaultRenault ClioRenault MeganeRenault ZoeRImacRivianroad 6road accidentroad accidentsroad safetyroadsrobotaxiRolls-Royceroyal enfieldRoyal Enfield Himalayanrussiasafetysafety ratingsafety ratingssafety testsSaverOnescandalscooterseatseat aronaSeat IbizaSECself-driving carself-driving carsSEMAsemiconductor crisisSiemensskodaskoda citigoSkoda EnyaqSkoda Fabiaskoda karoqSkoda KodiaqSkoda Octaviaskoda rapidSkoda ScalaSkoda SuperbSoftBanksolar energysouth koreaSPACspainspy shotspy shotsSsangYongstartupsstatisticsStellantisstrikestudysubarusubaru ascentSubaru BRZsubaru foresterSubaru SolterraSubaru VizivSubaru WRXsubaru XVsupercarssuvsuzukisuzuki jimnySwedenSYMTactile MobilitytakatatariffTASEtaxtaxestaxitechnologytel avivTel Aviv MetroTel Aviv Stock Exchangetel-avivtenderterrorismteslaTesla Model 3Tesla model XTesla Model YTokyo Motor ShowtoptoyotaToyota AygoToyota BZ4XToyota Camrytoyota corollaToyota GR CorollaToyota Harriertoyota hiluxToyota Land Cruisertoyota priustoyota rav4Toyota SupraToyota TundraToyota Yaristrade wartrafficTraintransporttrendstriumphtrucktruckstuningTurkeyuberUBQukUMIunion motorsUnited StatedUnited Statesususaused car buying guideUVeyeViaVolkswagenVolkswagen GolfVolkswagen ID.4Volkswagen PoloVolkswagen TaosVolkswagen TiguanvolvoVolvo v60Volvo XC40Volvo XC60Volvo xc90vwVW PolowaymowazeWindyamahayandexyangoаварииавтобусавтобусыавтобусы в субботуавтобусы в шабатавтомобиль годаавтопилотавторемонтные мастерскиеавторынокавтострахованиеавтостраховкаАЗСАккоАрадаренда автоаренда автомобиляАфикимАфулаАшдодашкелонаэропортаэропорт Бен-ГурионАялонБАГАЦБат-ЯмбезопасностьБейт-ШемешБейтар-ИлитбензинБецалель СмотричБеэр-ШеваБней-БраквелосипедвелосипедистывелосипедыВерховный судводительские прававыборыГерманияГерцлиягибридгибридные автогибридный автомобильГиватаимгородской транспортгорючееГуш ДанДавид ЛубинскиДелек Моторсдизельдизельгейтдорогадорогидорожные камерыДТПЕвропажелезная дорогазабастовказаконодательствозаконызаправкизапчастизарядка для электроавтоИерусалимИзраильимпортимпорт автоинфраструктураИранИсраэль КацКавимкамерыканатная дорогакарантинКарасо МоторсКармельКармиэлькарнтинКирьят-АтаКирьят-ГатКитайклассикаклассические автоКнессетКольмобилькомпенсациякоронавирускоррупциякредитыКфар-СабализингЛодлокдаунльготымарафонмашинное маслоМеирМертвое мореМетроминистерство транспортаминтрансминфинмотоциклмотоциклынаводнениеНалогналогиНацеретНегевНетанияНетивей Исраэльобщественный транспортограниченияотзывотзывыпараллельный импортпаркингпарковкапарковкиПДДперекрытияПетах-Тикваплатные дорогиплатный въезд в Тель-Авивподержанные автоподержанные автомобилипожарполицияПольшапочтапочта Израиляправилаправительствопревышение скоростиПрибрежное шоссепробкипродажа автопродажипроишествияпрокат автоРаанаРаананаРав-КавРакевет ИзраэльРакевет ИсраэльРамат-ГанРамларегистрация авторейтингрейтингиремонт автореформаРеховотРишон ле-ЦионРоссияСамарияСАМЛАТСдеротсервисскандалскоростной трамвайсоветыстатистикастатитстикастрахованиестраховкастраховка автосубботние автобусысудсудебные решенияСупербуссуперкарыСШАтаксиТалькартарифыТверияТель АвивТель-АвивТельдортендертерроризмтест на вождениетехнологиитехосмотртехпаспорттопливотрамвайТрансизраильское шоссетранспорттранспорт в шабаттраснпорттрафикугонугон автоугон автомобилейУкраинаУправление регистрации автотранспортауход за автомобилемХадераХайфаХермонХолонЦАХАЛценаценыЦфатЧемпион МоторсШкодашоссешоссе АялонштрафштрафыЭгедЭйлатэкзамен на вождениеэкзамен на праваэкзамен по вождениюэкологияэлектроавтоэлектроавтомобильэлектровелосипедэлектровелосипедыэлектромобилиэлектромобильэлектросамокатэлитные автоЮнион МоторсЯндексЯффоאאאודיאגדאגף הרישויאגף התנועהאגרת גודשאגרת רישויאובראודיאוויסאוטובוסאוטובוסיםאוטודילאוטוטקאוטותלאופלאופל אינסיגניהאופל מוקהאופל קורסהאופנועאופנוע שטחאופנועיםאופנייםאופניים חשמלייםאופניים שיתופייםאיגוד המוסכיםאיגוד יבואני הרכבאיכות הסביבהאילתאינטלאינפיניטיאירופהאיתוראןאכיפהאלבראלדןאלון דאיאלון מאסקאלפא רומיאואלפא רומיאו ג'וליהאלפא רומיאו סטלביואלקטריאוןאסטון מרטיןאפליקציותאפריליהארהאשדודאשראיבב.מ.ווב.מ.וו.בטיחותבטיחות בדרכיםבטיחות ברכבבטר פלייסביטוחביטוח חובהביטוח מקיףביטוח רכבבינה מלאכותיתבירדבית המשפטבית המשפט העליוןבלובנזיןבנטליבנימין נתניהובנק ישראלבצלאל סמוטריץ'בריטניהבת יםגג'יליג'יפג'יפ רנגלרג'יפוןג'יפיםג'ירו ד'איטליהג'נסיסג'נרל מוטורסגוגלגוש דןגיוס הוןגנבי רכבגניבות רכבגניבת רכבגריטהדאצ'יהדאצ'יה דאסטרדודו גלגלידו-גלגלידואר ישראלדוד לובינסקידוחות חניהדוחות כספייםדוקאטידיזלדיימלרדלקדלק מוטורסדלק רכבדןהאיחוד האירופיהוזלההונדההונדה ג'אזהונדה סיוויקהוצאה לפועלהטבות מסהיברידיתהלוואותהלשכה המרכזית לסטטיסטיקההמס הירוקהמשרד להגנת הסביבההנפקה ראשונית לציבורהעלאת מחיריםהרכבת הקלההרפורמה בתחבורה הציבוריתהרשות הלאומיתהרשות הלאומית לבטיחות בדרכיםהשכרת רכבהתייקרויותווייזוולווועדת הכלכלהועדת הכספיםזיהוםזיהום אווירחחברות ביטוחחברת החשמלחדשות הרכבחדשנותחולוןחוק ההסדריםחורףחיישני תנועהחיפהחלפיםחלקי חילוףחניהחניוניםחניית נכיםחרדיםטויוטהטויוטה אייגוטויוטה יאריסטויוטה פריוסטויוטה קאמריטויוטה קורולהטויוטה ראב4טכנולוגיהטלקארטסטטסטיםטסלהטסלה מודל 3טסלה מוטורסטסלה נכנסת לישראלטעינהטעינת רכב חשמליטרייד איןטרקטורוןטרקטורוניםיבואיבוא אישייבוא מכוניותיבוא מקביליבוא רכביבואן רכביבואני הרכביבואני רכביגואריד שנייהיד2יונדאייונדאי i20יונדאי i30יונדאי איוניקיונדאי טוסוןיונדאי פליסיידיונדאי קונהיוניברסל מוטורסיוניון מוטורסיוקר המחיהייבוא רכבימאההיפןיצרניות רכבירושליםירין שטרןישראלישראל כץכבישכביש 6כביש החוףכבישיםכלי רכבכלכלה שיתופיתכלמובילכריות אווירכרמיאלכרמליתללובינסקילוחית רישוילוי יצחקלימוד נהיגהליסינגלמבורגינילנד רוברלנד רובר ריינג' רוברלקסוסממאזדהמבחן דרכיםמבחן נהיגהמבחן רכבמבחני ריסוקמבצעמבצעי רכבמבצעי רכב באודימבצעי רכב באופלמבצעי רכב ביונדאימבצעי רכב במאזדהמבצעי רכב במיצובישימבצעי רכב בניסאןמבצעי רכב בסובארומבצעי רכב בסוזוקימבצעי רכב בסיאטמבצעי רכב בסיטרואןמבצעי רכב בסקודהמבצעי רכב בפולקסווגןמבצעי רכב בפורדמבצעי רכב בפיאטמבצעי רכב בפיג'ומבצעי רכב בקיהמבצעי רכב ברנומבצעי רכב בשברולטמגדל ביטוחמדד התחבורה הציבוריתמהירותמובילאיימוניותמוניות שירותמוניתמוסךמוסכיםמחאהמחדל הפקקיםמחירוןמחירון רכבמחירי הדלקמחיריםמחקרמטרומטרו מוטורמטרופוליןמיזוגים ורכישותמיכאל לוימינוי בכיריםמינימיניוואןמיסוימיסוי ירוקמיצובישימיצובישי אאוטלנדרמיצובישי אטראז'מיצובישי ספייס סטארמירוץמירי רגבמכון התקניםמכון רישוימכוניותמכוניות היברידיותמכוניות חדשותמכוניות חשמליותמכוניות יוקרהמכוניות משומשותמכוניות סיניותמכוניות קלאסיותמכוניתמכונית אוטונומיתמכונית היברידיתמכונית השנהמכונית חשמליתמכונית יוקרהמכונית מינימכונית מעופפתמכונית משומשתמכונית משפחתיתמכונית ספורטמכונית שיתופיתמכירה פומביתמכירות כלי רכבמכירות רכבמכירות רכב חדשמכירות רכב חדש ישראלמכסמכרזמכשירי תנועהמלחמת סחרממשלהמסמס הבלומס ירוקמס קנייהמסיםמסירותמסירות כלי רכבמסירות רכבמסירות רכב חדשמסירת מכוניותמערכות בטיחותמצלמות מהירותמרב מיכאלימרצדסמשאיותמשאיתמשה כחלוןמשומשותמשטרהמשטרת התנועהמשטרת ישראלמשרד האוצרמשרד האנרגיהמשרד האנרגיה והמיםמשרד הביטחוןמשרד המשפטיםמשרד הרישוימשרד התחבורהנגיף הקורונהנהגיםנהיגהנהיגה מונעתניסאןניסאן אלטימהניסאן ג'וקניסאן ליףניסאן מקסימהניסאן סנטרהניסאן קשקאיניסוינכיםנמל אשדודנסיעות שיתופיותנפטנתנתבנתיב פלוסנתיבי איילוןנתיבי ישראלנתיבי תחבורה ציבוריתססאן יאנגסאנגיונגסאנגיונג רקסטוןסבסודסובארוסובארו אימפרזהסובארו פורסטרסוזוקיסוזוקי איגניססוזוקי ג'ימניסוזוקי ויטרהסוזוקי סוויפטסוזוקי קרוסאוברסוללותסולרסטארט אפסטטיסטיקהסיאטסיאט איביזהסיאט ארונהסיאט לאוןסיטרואןסיטרואן ברלינגוסייברסיןסלקוםסמלספורטספורט מוטוריסקודהסקודה אוקטביהסקודה אניאקסקודה סופרבסקודה סקאלהסקודה פאביהסקודה קארוקסקודה קודיאקעעבירות תנועהעובדי מדינהעומסי תנועהעופר אבנירעיריית תל אביבעליבאבאעליית מחיריםעמדות טעינהעמדת טעינהענף הרכבערדפוינטרפולקסווגןפולקסווגן טיגואןפולקסווגן טרנספורטרפולקסווגן פולופורדפורד פוקוספורשהפיאטפיג'ופיג׳ופיז'ופיצוייםפלאג איןפנגופסחפקק תנועהפקקי תנועהפקקיםפראריפרויקט המטרו של גוש דןפשיטת רגלץצ'מפיון מוטורסצהציי רכבצריכת דלקק.ט.מקאדילקקאוואסאקיקבוצת קרסוקופרהקורונהקורוסקורקינטקורקינט חשמליקורקינט שיתופיקורקינטיםקטנועקטנועיםקיהקיה נירוקיה סולקיה סורנטוקיה סידקיה ספורטאז'קיה פיקנטוקיה קרניבלקיה ריוקימקוקל אוטוקנאביסקנוןקנסקנסותקסדהקרוסאוברקריאה לתיקוןקרייזלרקרלוס גוהןקרסו מוטורסראליראםראשון לציוןרב קורגולציהרוסיהריקולרישוירישיוןרישיון נהיגהרישיון רכברכברכב אוטונומירכב היברידירכב חברהרכב חדשרכב חשמלירכב ירוקרכב כביש שטחרכב משומשרכב פנאירכב צמודרכב שטחרכב שיתופירכבי יוקרהרכבי שטחרכבים חשמלייםרכבים משומשיםרכבתרכבת ישראלרכישת רכברמי אונגררמת גןרנורנו זואירנו מגאןרנו קדג'אררנו קליאורנו קפצ'וררעננהרפורמהרשויות מקומיותרשות ההגבלים העסקייםרשות המסיםרשות שדות התעופהרשות שוק ההוןרשיון נהיגהשאטליםשבביםשברולטשברולט אקווינוקסשברולט טראוורסשברולט ספארקשבתשווי שימוששוק הרכבשטחשלמה SIXTשלמה סיקסטשמאיםשר התחבורהתתאונהתאונותתאונות דרכיםתאונת דרכיםתביעה ייצוגיתתגמולי ביטוחתחבורהתחבורה ציבוריתתחנות דלקתיקוןתל אביבתל אביב יפותל אופןתל-אביבתל-אופןתערוכת ז'נבהתעשיית הרכבתשתיותתשתיות תחבורהתשתית