המכונית היקרה ביותר שנמכרת בישראל בייבוא סדיר היא קרוסאובר, למרות שהיצרן שלו מסרב לכנות אותו ככזה. הפורוסאנווה הוא הפרארי הראשון עם 5 דלתות, הנעה כפולה ויכולת שטח מסווימת.
מנוע: 6.5 ליטר, V12 עם 725 כ"ס.
תיבת הילוכים: רובוטית כפולת מצמדים, 8 הילוכים. הנעה כפולה
ביצועים: 3.3 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, 310 קמ"ש
מחיר: 3.325 מיליון שקל
מסירות ב-2023: יימסר רק השנה, 9 ישראלים כבר הזמינו
למכונית ה-GT הסופר יוקרתית אין ממש מתחרות בארץ או בעולם, בביצועים, באיכות ובמורשת. היא חולקת פלטפורמה עם פורשה, אבל מצליחה להישאר בריטית
מנוע: 6 ליטר, W12 עם 650 כ"ס
תיבת הילוכים: רובוטית כפולת מצמדים, 8 הילוכים. הנעה כפולה
ביצועים: 3.7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, 335 קמ"ש
מחיר: 2.65 מיליון שקל
מסירות ב-2023: 0
עקרונית מדובר במכונית הספורט ה"זולה" של אסטון, תחרות לפורשה 911, אבל לא בגרסה הזו. היא מיוצרת מאז 2018, מה שמתבטא בכך שאין לה עדיין מערכות בטיחות אקטיביות
מנוע: 5.2 ליטר, V12 עם 700 כ"ס.
תיבת הילוכים: אוט', 8 הילוכים. הנעה אחורית
ביצועים: 3.6 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, 322 קמ"ש
מחיר: 2.9 מיליון שקל
מסירות ב-2023: 1
פרארי ברוח הזמן, עם מנועי בנזין וחשמל, סוללת 7.45 קוט"ש, טווח חשמלי של 25 ק"מ כאשר לא ממהרים, כי אז אתם מוגבלים ל-135 קמ"ש
מנוע: פלאג אין, 3 ליטר V6, עם 830 כ"ס
תיבת הילוכים: רובוטית כפולת מצמדים, 8 הילוכים. הנעה אחורית
ביצועים: 2.9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, 330 קמ"ש מהירות מרבית
מחיר: מ-2.5 מיליון שקל
מסירות ב-2023: 7
הפרארי הזולה ביותר עם מנוע מרכזי, עם שני מגדשי טורבו, בגרסת קופה וספיידר פתוחה. מה שכן, גם כאן לא תמצאו מערכות בטיחות אקטיביות
מנוע: 3.9 ליטר V8, עם 720 כ"ס
תיבת הילוכים: רובוטית כפולת מצמדים, 7 הילוכים. הנעה אחורית
ביצועים: 2.9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, 340 קמ"ש מהירות מרבית
מחיר: מ-2.04 מיליון שקל
מסירות ב-2023: 6
המכונית היקרה ביותר בהיצע של מותג הפאר האיטלקי הוותיק דווקא זולה יחסית לתמורה שהיא מספקת, כולל משקל נוצה יחסי של 1.55 טון הודות לשלדת סיבי פחמן אקזוטית, בקרת שיגור, ועוד.
מנוע: 3 ליטר, V6, 630 כ"ס.
תיבת הילוכים: כפולת מצמדים, 8 הילוכים. הנעה אחורית
ביצועים: 2.9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, 325 קמ"ש מהירות מרבית
מחיר: 2 מיליון שקל
מסירות ב-2023: 0
הדור השביעי של הרודסטר הגרמנית נמכר היטב גם בגרסה היקרה ביותר שלו, למרות שאפשר לקבל אותו בהספקים נמוכים יותר, ואפילו בגרסת 2 ליטר
מנוע: 4 ליטר, 585 כ"ס
תיבת הילוכים: אוט', 9 הילוכים. הנעה אחורית
ביצועים: 3.6 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, 315 קמ"ש מהירות מרבית
מחיר: 1.95 מיליון שקל
מסירות ב-2023: 5
הדור הנוכחי של ה-911 הושק ב-2019, אבל נראה כמו מכונית הספורט המיתולוגית מ-1963. רק שהיום יש לו הגה חשמלי, ומערכות בטיחות אקטיבית, אם כי לא ב-GT3 שמוכוונת לנהיגת מסלול.
מנוע: 4 ליטר, V6, עם 525 כ"ס.
תיבת הילוכים: רובוטית כפולת מצמדים, 7 הילוכים. הנעה אחורית
ביצועים: 3.2 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, 296 קמ"ש
מחיר: 1.885 מיליון שקל
מסירות ב-2023: 3
הפרארי הכי פחות יקרה וכמעט שימושית, עם שני מושבים קטנים לילדים, לא מתפשרת על הביצועם וחווית הנהיגה במכונית עם סמל הסוס הצוהל
מנוע: 3.85 ליטר V8, עם 620 כ"ס
תיבת הילוכים: רובוטית כפולת מצמדים, 7 הילוכים. הנעה אחורית
ביצועים: 3.4 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, 322 קמ"ש מהירות מרבית
מחיר: מ-1.85מיליון שקל
מסירות ב-2023: 2
הזדמנות אחרונה ליהנות ממכונית העל של אודי, שנחתה אצלנו בארץ במהדורה האחרונה שלה, עם מנוע למבורגיני ותמורה מצוינת למחיר, לקראת הפסקת הייצור בהמשך השנה. גם כאן, ללא מערכות בטיחות אקטיבית.
מנוע: 5.2 ליטר, V10, עם 570 כ"ס
תיבת הילוכים: רובוטית כפולת מצמדים, 7 הילוכים. הנעה אחורית
ביצועים: 3.7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, 329 קמ"ש
מחיר: 1.25 מיליון שקל
מסירות ב-2023: לא שווקה
חדשות קשורות