מנכ"לית טסלה ישראל, עדי גיגי, תעזוב את תפקידה

לפני שנה, 4 חודשים - 23 דצמבר 2022, כלכליסט
מנכ"לית טסלה ישראל, עדי גיגי, תעזוב את תפקידה
גיגי (38) נחשבת כיום לאחת הנשים הבכירות ביותר בענף הרכב הישראלי וחולשת בפועל על כל פעילות טסלה בארץ. לפי הערכות בענף הרכב, עזיבתה של גיגי נובעת בין היתר מהצפת השוק הישראלי על ידי טסלה והעובדה שהיצרנית החלה לדרוך במקום בכל הנוגע למכירות רכב

מנכ"לית טסלה ישראל, עדי גיגי, צפויה לעזוב את תפקידה בקרוב, כך נודע ל"כלכליסט".

גיגי (38) נחשבת כיום לאחת הנשים הבכירות ביותר בענף הרכב הישראלי וחולשת בפועל על כל פעילות טסלה בארץ. גיגי החלה את דרכה הצבאית בחיל הים, לאחר מכן הצטרפה למשרד רה"מ, משם עברה לטסלה בארה"ב ולאחר מכן חזרה לישראל. עזיבתה של גיגי מפתיעה לאור הצלחת החברה, שנכנסה לשוק הרכב הישראלי לפני פחות משנתיים והפכה תוך שנה ועשרה חודשים ליצרנית הרכב החשמלי הנמכרת בישראל. 

לפי הערכות בענף הרכב, אחת הסיבות לעזיבתה של גיגי נובעת דווקא מהצפת השוק הישראלי על ידי טסלה והעובדה שהיצרנית החלה לדרוך במקום בכל הנוגע למכירות רכב, ללא סוכנות קבועה למכירות וללא דגמים חדשים בעתיד הנראה לאופק. כמו כן, לא ניתן להתעלם מכך שבעוד טסלה העולמית הוזילה את המחירים של מספר דגמים, בישראל המחירים עלו כבר 6 פעמים, כשבאופק עוד מחכה עליית מס הרכישה בינואר, שצפויה להוביל להתייקרות נוספת.

כיום טסלה משווקת בישראל ארבעה דגמים: טסלה 3 וטסלה מודל Y, שנחשבות לעממיות יותר, וטסלה מודל S וטסלה מודל X, שנחשבות לבכירות יותר ומחיריהן כבר חוצים את רף 400 אלף השקלים. 

Support Ukraine