סוזוקי קרוסאובר: מתחדש ומתייקר

לפני שנה, 10 חודשים - 15 יוני 2022, Walla!
סוזוקי קרוסאובר: מתחדש ומתייקר
אחד הדגמים הוותיקים בהיצע של סוזוקי מתעדכן. הקרוסאובר ישווק עם מתיחת פנים, יישור קו בנוגע למערכות הבטיחות המתקדמות והוספת אופציית הנעה כפולה

יבואנית סוזוקי לישראל החלה בשיווק הקרוסאובר, הידוע גם כ-S CROSS או בעבר כ-SX4, עדות לגיל הדי מתקדם של הדגם הזה המשווק כבר כ-9 שנים.

הבסיס זהה, ולכן גם אין שינוי במידות החיצוניות, עם 430 ס"מ לאורך, 179 ס"מ לרוחב וגובה של 159 ס"מ, בבסיס הגלגלים שעומד על 260 ס"מ או תא המטען שנפחו 430 ליטרים. מי שכן השתנה באופן דרסטי הוא העיצוב החיצוני, בו המראה העגלגל של הדגם טרום מתיחת הפנים מתחלף במראה זוויתי, גריל זקוף עם פס כרום לרוחבו וגימורי "שטח" בחלק התחתון שלו. תהליך דומה עוברות גם יחידות התאורה מאחור שהופכות גדולות יותר ו"מרבעות" את הזנב.

בתא הנוסעים השינוי המרכזי הוא מסך מגע גדול יותר שעלה למיקום העליון בקונסולה המרכזית ופתחי המיזוג ממוקמים תחתיו.

מתיחת הפנים מביאה שינוי באבזור הדגם כאשר ה-GLX הבסיסית כוללת עדיין בקרת אקלים, חישוקי סגסוגת, כניסה והנעה ללא מפתח, חיישני חניה ומצלמת רוורס ומסך מולטימדיה 8.4 אינץ'. מהרשימה מוסרת המראה המתכהה אוטומטית.

ברמת הגימור הגבוהה - GLXV דיפוני הדלתות וריפודי המושב הם דמוי עור, נוספת מצלמה היקפית ורמקול מרכזי למערכת השמע.

השיפור המרכזי בהיבט האבזור הוא זה הבטיחותי, כאשר לבלימה האוטומטית ובקרת השיוט נוספו גם התרעת רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה חוצה בנסיעה אחור ותיקון סטייה מנתיב.

מערכת ההנעה נותרה כשהייתה, מנוע 1.4 ליטר טורבו עם 129 כ"ס ו-24 קג"מ. כעת גם עם מערכת היברידית קלה של 48V, שלהבדיל ממערכת היברידית רגילה, אינה מסוגלת להניע את הרכב בעצמה, אלא משמשת כעזר למנוע הבנזין בתאוצות או מאפשרת להאריך את פרקי הזמן של דימום המנוע כאשר היא תומכת באביזרים האחרים.

תיבת ההילוכים היא אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה והביצועים משתנים בהתאם להנעה. זו עם ההנעה הקדמית תאיץ ל-100 קמ"ש ב-9.5 שניות ובעלת ההנעה הכפולה ב-10.2 שניות.

מחירי הקרוסאובר המחודש מתחילים ב-140 אלף שקלים ל-GLX הנעה קדמית (התייקרות של 2,000 שקלים). רמת גימור זו בהנעה כפולה תעלה 152 אלף שקלים.

רמת הגימור GLXV תעלה 149 אלף שקלים ובגרסת ההנעה הכפולה 160 אלף שקלים.

Support Ukraine