דואר ישראל רוצה להתחרות לא רק בחברות הביטוח – אלא גם בשיווק שירותי דרך. כך עולה ממסמכים שהפיצה חברת דואר ישראל. השבוע פורסם כי דואר ישראל תחל לשווק ביטוחי רכב ונסיעות וכעת מתברר כי בנוסף לפוליסות הביטוח נערכת החברה גם להיכנס לתחום של גרירת רכב, תיקוני רכב ועוד.
החברה פרסמה בקרב ספקיה: "כי היא מבקשת לקבל הצעות מספקי שירות המבקשים לשווק באמצעותה כתבי שירות של שירותי דרך וגרירה לכלי רכב, שירותי רכב חילופי, שירותי תיקון שמשות בכלי רכב ושירותי החלפת פנסים ומראות צד". לפי ההודעה, החברה נערכת לספק את שירותי הדרך באמצעות שני ספקים שיבחרו על ידה. הספקים יצטרכו להיות בעלי וותק של שבע שנים במתן שירותי דרך ויבחרו בהתאם ליכולתם לעמוד במספר קריטריונים כגון היקף מחזור כספי, מספר מנויים ומספר חברות ביטוח שלהן מעניקים הספקים שירותים. החברות שייבחרו יחלו לפעול במהלך מחציתה השנייה של 2024.
חדשות קשורות