משרד הביטחון נערך להצטיידות בטנדרים קלים

לפני 3 שנים, 10 חודשים - 5 יוני 2020, כלכליסט
משרד הביטחון נערך להצטיידות בטנדרים קלים
לכלכליסט נודע כי המשרד החל בהיערכות לקראת פרסום מכרז רכש חדש; על פי הערכות בענף הרכב, מדובר ב-200 טנדרונים המיועדים בין היתר לשימוש אנשי קבע, כמו גם כרכבים יחידתיים. היקף המכרז מוערך ב-25 עד 35 מיליון שקל

משרד הביטחון החל בהיערכות לקראת מכרז רכש חדש לטנדרים קלים – כך נודע לכלכליסט. לפי הערכות בענף הרכב, מדובר ב-200 טנדרים אשר מיועדים בין היתר לשימוש אנשי קבע, כמו גם כרכבים יחידתיים.

לפי הערכות, על פי תנאי המכרז תתאפשר גם רכישה של רכבים בעלי מנועי דיזל וגם רכבים בעלי מנועי בנזין. באופן חריג, המכרז החדש מאפשר גם למכוניות בעלות תיבת הילוכים ידנית להתמודד. היקף המכרז מוערך ב-25 עד 35 מיליון שקל, בהתאם לתנאיו ולהצעת המחיר הזוכה.

יודגש כי כיום חלק ניכר מהרכבים הצמודים בצה"ל הם רכבי ליסינג, אך במקרה של טנדרונים, מדובר ברכבים שתנאי השירות שלהם שונים ולעתים רכישתם משתלמת יותר מביצוע עסקת חכירה, בין היתר גם בגלל חשש של חברות הליסינג מבלאי מואץ.

יצויין כי צה"ל נמצא בימים אלה עדיין במהלך החלפת אלפי מכוניות מיצובישי אטראז' הוותיקות שסופקו לצה"ל בשעתו על ידי אלדן ושלמה SIXT. כעת מוחלפות מכוניות אלה במכוניות סיאט ויונדאי חכורות

Support Ukraine