מרצדס GLE קופה בישראל. החל מ-680 אלף שקלים

לפני 3 שנים, 9 חודשים - 26 יוני 2020, Walla!
מרצדס GLE קופה בישראל. החל מ-680 אלף שקלים
הדור השני של מרצדס GLE קופה הגיע לישראל. בשלב הראשון הוא ישווק עם מנוע טורבו דיזל 272 כ"ס ברמת גימור גבוהה ובמחיר בסיס של החל מ-680 אלף שקלים

כמעט שנה חלפה מאז החל שיווק מרצדס GLE בישראל וכעת מגיע אחיו בעלת תצורת הקרוסאובר קופה ה-GLE קופה. זהו דור שני לדגם וכמו בסיבוב הקודם הוא יפגוש במתחרה הוותיק ב.מ.וו X6 שחודש לאחרונה והגיע לישראל והפעם גם בנציג אודי לזירה ה-Q8 ובפורשה קאיין קופה.

הדור החדש ארוך יותר מזה היוצא באורך הכללי שעומד על 494 ס"מ וגם בבסיס הגלגלים שעומד על 294 ס"מ. הנתון האחרון הוא 6 ס"מ פחות מבסיס הגלגלים של ה-GLE, הסיבה היא רצון להקנות לו דינאמיות טובה יותר וכן שמרווח הוא קורבן שנלקח בחשבון מראש במכונית כזו ובטח שאין כוונה לייצר תצורת 7 מושבים.

בשלב הראשון ל-GLE קופה יהיה מנוע אחד, 3.0 ליטרים טורבו דיזל ולו 272 כ"ס ו-61.2 קג"מ. הוא זהה לזה של ה-GLE וכמוהו עושה שימוש בתיבת הילוכים בת 9 יחסי העברה והנעה כפולה קבועה. הביצועים הם 6.6 שניות ל-100 קמ"ש והמהירות המירבית היא 226 קמ"ש.

מבחינת אבזור, כבר בגרסת הכניסה מציע ה-GLE קופה סגירת ואקום לדלתות ופתיחה חשמלית של דלת תא המטען, ריפודי עור, מושבים קדמיים חשמליים ומחוממים, מפתח חכם, ומערך תצוגת הנתונים MBUX עם לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ' ומצלמות היקפיות.
גרסת AMG ליין מוסיפה מתלי אוויר, חישוקי 21 אינץ', מערכת שמע של בורמייסטר, טעינה אלחוטית, הקרנת נתונים על השמשה הקדמית ועוד. רמת הגימור השלישית AMG פלוס מוסיפה מאפייני עיצוב ודיפוני דלתות מעור נאפה.

מערך הבטיחות כולל תיקון סטייה מנתיב כולל מניעת מעבר נתיב בזיהוי רכב במקביל וכן מעבר נתיב עצמאי במידה והוא פנוי והנהג מאותת, בלימה אוטומטית גם בתנועה חוצה בנסיעה לאחור, התרעת רכב ב"שטח מת" ובקרת שיוט אדפטיבית.

מחירי ה-GLE קופה מתחילים ב-680 אלף שקלים לרמת הגימור פרימיום, מעליה ב-710 אלף שקלים רמת הגימור AMG ורמת הגימור AMG פלוס עולה 740 אלף שקלים. הוא יקר יותר מהדור היוצא, אבל גם יקר יותר מגרסאות הבסיס של מתחריו, כמו פורשה קאיין קופה שעולה 675 אלף שקלים (קרוב במחיר אבל עם 340 כ"ס והתנהגות הכביש הטובה ביותר בקבוצה), ב.מ.וו X6 שעולה 650 אלף שקלים ואודי Q8 שמחירו 633 אלף שקלים.

Support Ukraine