מיצובישי ASX המעודכן בישראל: החל מ-136 אלף שקלים

לפני 4 שנים, 4 חודשים - 11 נובמבר 2019, Walla!
מיצובישי ASX המעודכן בישראל: החל מ-136 אלף שקלים
כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל מתחילה בשיווק מתיחת הפנים ל- ASX. שינויים בעיצוב החיצוני, מערכת מולטימדיה מתקדמת, מנוע חדש ומערכות בטיחות מתקדמות ברמות הגימור הגבוהות. טווח המחירים: 136 ל-148 אלף שקלים

כעשור לאחר הצגתו הראשונה, מקבל מיצובישי ASX, אחד הוותיקים בהיצע של מיצובישי מתיחת פנים נוספת, רביעית במספר ועמה הוא מיישר קו במספר תחומים עם מתחרים ותיקים וחדשים שנוספו למשחק.

הבסיס נותר כבעבר הפלטפורמה הגלובלית של מיצובישי, שנגזרות שלה ניתן למצוא גם באאוטלנדר, באקליפס קרוס ובעבר בלאנסר. העיצוב החיצוני שונה משמעותית עם חזית אגרסיבית מזו של הדגם טרום מתיחת הפנים. חזית כרום גדולה שמיישרת קו עם המראה של שאר הקרוסאוברים של מיצובישי. תאורת לד מפוצלת בין יחידות התאורה העליונות לבין אלו התחתונות וכן נוספו חצאיות פלסטיק שחור בתחתית המרכב.

בתא הנוסעים השינויים קטנים יחסית. מסך המולטימדיה גדל מ-7 ל-8 אינץ' והוא יגיע מעתה עם מערכת ה-Connected Car של כלמוביל, הכוללת רדיו אינטרנטי, ניווט, אפליקציות שירותים לרכב ואפליקציות חניה. עוד נוספה למערכת אפשרות הפעלה של קולית של חיוג לאנשי קשר, הפעלת נגן מוזיקה, ניווט ואפליקציות חניה באמצעות הוראה קולית.

עוד שינויים בתא הנוסעים נוגעים לעיצוב מעט שונה לחוגות בקרת האקלים, שינוי במבנה המושבים ולטענת מיצובישי שיפור בבידוד הרעשים במכונית.

המימדים החיצוניים של מיצובישי ASX נותרו ללא שינוי, עם אורך של 437 ס"מ לאורך, רוחב של 181 ס"מ וגובה של 164 ס"מ . גם מידות תא הנוסעים לא השתנו, עם 267 ס"מ בבסיס הגלגלים ו-393 ליטרים בתא המטען.

למרות נפח זהה של 2.0 ליטרים, הספק זהה של 150 כ"ס ומומנט כמעט זהה לזה שבעבר (19.9 לעומת 20.1 קג"מ). המנוע ב-ASX מתוח הפנים שונה מזה של קודמו, בלוק המנוע מגיע מהאאוטלנדר ומערכת הזרקה ותזמון שסתומים שונים יחד עם מערכת דימום מנוע בעמידה, אמורים להפחית את צריכת הדלק ב-10 אחוזים.

תיבת ההילוכים, עדיין רציפה, עם אפשרות שליטה בשישה "הילוכים" קבועים מראש, עודכנה גם כן וזהו הדור השלישי שלה, לעומת הדור הראשון בגרסה שלפני מתיחת הפנים. גם פה לטענת מיצובישי שופרו התגובות שלה.

ה-ASX יגיע בשלוש רמות גימור, Intense היא גרסת הכניסה, Instyle היא רמת הביניים ו-Premium המאובזרת. בכולן מקבלים בלימה אוטומטית עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, מערכת התרעה (ללא תיקון אקטיבי) על סטייה מנתיב ושליטה אוטומטית על האורות. רמת הגימור Premium מוסיפה לאלו גם זיהוי רכב ב"שטח מת" והתרעה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור.

ה-ASX ינגן על מיתר האבזור אצל הלקוח הפוטנציאלי, כאשר חישוקי 18 אינץ', מסילות גגון, חלונות כהים, תאורת לד מלאה, בקרת שיוט, שליטה על ההילוכים מההגה ועוד כולם מגיעים כבר מגרסת הכניסה. רמת הגימור Instyle מוסיפה כניסה והנעה ללא מפתח, קיפול חשמלי למראות הכוללות איתות וקישוט כרום בכנפיים הקדמיות. רמת הגימור Premium תוסיף מלבד שתי מערכות הבטיחות הנזכרות גם גג שמש פנורמי, תאורת לד פנימית, ריפוד בשילוב בד ודמוי עור, חימום מושבים קדמיים ודיפוני דלתות דמויי עור.

מחירים:

  • 136 אלף שקלים ל-Intense
  • 139 אלף שקלים ל-Instyle
  • 148 אלף שקלים ל-Premium
Support Ukraine