כך תוכלו בקרוב להזמין מרצדס בהזמנה אישית מחו"ל

לפני 5 שנים, חודשיים - 21 ינואר 2019, גלובס
כך תוכלו בקרוב להזמין מרצדס בהזמנה אישית מחו"ל
כלמוביל נכנסת לתחום היבוא האישי של כלי רכב ותאפשר ללקוחות להזמין רכבי מרצדס משומשים ממאגרי היצרן בחו"ל, כאשר מדובר בעיקר בדגמים שאין אפשרות לספק אותם בארץ

קבוצת כלמוביל, יבואנית מרצדס, הודיעה היום (ב') על כניסתה לתחום היבוא האישי של כלי רכב. היבוא יוצע כשירות נוסף במסגרת מחלקת הטרייד-אין של החברה, והוא יאפשר ללקוחות לאתר בחו"ל כלי רכב משומשים שאינם מוצעים בישראל ויספק להם שירותי ייעוץ ליבוא אישי של הרכב תמורת עמלת תיווך, כמקובל בשוק היבוא האישי.

בשלב הראשון תתמקד החברה ביבוא רכב מרצדס בלבד, תוך שיתוף-פעולה עם מאגרי כלי הרכב המשומשים של היצרן בחו"ל. בין השאר יאפשר בשירות לייבא מספר דגמי רכב היברידיים נטענים של מרצדס, בעיקר SUV, שכיום אין אפשרות להזמין אותם כחדשים עד עדכון המודל לקראת סוף השנה. שירות היבוא האישי ייעשה בנפרד על ידי עובדים אשר הוכשרו במיוחד וקיבלו רשיון ייעודי לעסוק בתחום זה.

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מרצדס, מציין כי היבוא האישי הינו שירות משלים לכלל פעילות הקבוצה, אשר נועד לתת מענה כולל ללקוחות מרצדס. "החלטנו על צעד זה לאור בקשת לקוחות רבים לקבל סיוע בתחום יבוא אישי מקבוצת הרכב המובילה בישראל, עניין שיש בו כדי להבטיח אמינות אחריות ושירות ברמות הגבוהות ביותר. השרות החדש נועד לאפשר ללקוחות שלנו לבחור בכל מגוון אופציות הרכישה, חדש, משומש ויבוא אישי תחת קורת-גג אחת, להשוות את העלויות השונות באופן מרוכז ואמין ולבחור בדרך הרצויה להם לביצוע הרכישה".

יצוין כי יבואני הרכב נלחמו באופן מסורתי בשירותי התיווך של היבוא האישי ועד לא הציעו שירותים כאלה. בשנה שעברה רשם היקף היבוא האישי לישראל זינוק של עשרות אחוזים והתמקד בעיקר ברכבי יוקרה היברידיים נטענים.

Support Ukraine