למבורגיני הורקאן טקניקה - מתחרה לפורשה 911 GT3

לפני שנתיים - 22 אפריל 2022, Autoblog
למבורגיני הורקאן טקניקה - מתחרה לפורשה 911 GT3
הורקאן טקניקה מיועדת לחובבי נהיגה המחפשים רכב הנעה אחורית חד ומיוחד יותר מה- EVO הרגילה.

למבורגיני הורקאן זוכה לגרסה חדשה, הורקאן Tecnica, גרסה שהיא חדה וחזקה יותר מה- EVO הרגילה אך לא קיצונית כמו ה- STO המיועדת בעיקר למסלול, זה מה שהפוך את הדגם למתחרה ישיר לפורשה 911 GT3 שגם היא לא קיצונית כמו דגמי ה- RS מכווני המסלול אך חדה יותר מהגרסאות הרגילות של הדגם.

הורקאן טקניקה מקבלת את מנוע ה-5.2 ליטר V10 של ההורקאן STO, עם הספק מרבי של 640 כ"ס ב-8,000 סל"ד ומומנט מרבי של 57.6 קג"מ ב-4,500 סל"ד - תוספת של 30 כ"ס לעומת דגמי EVO הנעה אחורית. הכוח הזה עובר אל הגלגלים האחוריים בלבד, לעומת כולם בדגמי ה- EVO, דרך תבית 7 הילוכים כפולת מצמדים.

על הכביש זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 3.2 שניות, 0-200 קמ"ש ב-9.1 שניות ולמהירות מרבית של 325 קמ"ש.

על הקשר עם הכביש אחראיים צמיגי ברידג'סטון פוטנזה ספורט החדשים המולבשים על חישוקי "20 בעיצוב ייחודי לדגם. על הבלימה של הדגם אחראית מערכת בלימה עם צלחות קרמיות המגיעה כסטנדרט בדגם, אך עם רפידות המתאימות יותר לנהיגת כביש ופחות למסלול. לצד זה נמצא גם מערכת היגוי אחורית, בולמים אדפטיביים ומערכת בקרה דינמית LDVI שהותאמה במיוחד לדגם.

הורקאן טקניקה זכתה לעיצוב ייחודי לפגושים, לפנסים הראשיים, לחופת מנוע מרהיבה מקרבון וכנף אחורית המאפשרת את הגדלת כוח ההצמדה מאחור ב-35% לעומת דגמי EVO הרגילים. הפגושים החדשים יחד עם כיסוי מלא לתחתית המרכב אפשרו להפחית את מקדם הגרר ב-20%. יחד עם מכסה מנוע מקרבון, למבורגיני הצליחה להציב את משקל הדגם על 1379 ק"ג, רק 10 ק"ג פחות מדגם EVO RWD.

Support Ukraine