בשורה לעשירי הארץ: מותג רכב סופר יוקרתי חדש נחת בישראל

לפני 6 שנים, 11 חודשים - 28 אפריל 2017, גלובס
בשורה לעשירי הארץ: מותג רכב סופר יוקרתי חדש נחת בישראל
כמעט כל מותגי הרכב הסדרתיים במערב מיובאים כיום לישראל באופן רשמי או במסלול היבוא האישי . אחד המותגים הבודדים שטרם זכו לעשות עלייה הוא מותג האולטרה-יוקרה למבורגיני . כעת נראה שהמצב הולך להשתנות

אחרי פורשה, פרארי, מאזרטי, אסטון מרטין - עשירי הארץ, תכינו את הארנקים, האטרקטציה הבאה כבר כאן. בשנים האחרונות מתנהלים מאחורי הקלעים מגעים נמרצים ליבוא סדיר של האקזוטיקה האיטלקית למבורגיני.

בינתיים נראה כי קבוצת פולקסווגן, החברה-האם של למבורגיני, לא ממהרת להעניק את זיכיון היבוא ומציבה בפני המתעניינים דרישות גבוהות מאוד להשקעה בשיווק, מיתוג ושירות, שמקטינות את הכדאיות הכלכלית של היבוא. אבל כרגיל במקרים כאלה, ההתפתחויות בשטח מקדימות את הביורוקרטיה. החודש נחתו בנמלי הארץ שתי מכוניות חדשות מדגם למבורגיני הוראקן שהוזמנו על-ידי לקוחות ישראלים.

ארצות-הברית המחיר ההתחלתי עומד על קצת פחות מ-200 אלף דולר לגרסה של ההנעה האחורית ומנוע עם 580 כוח סוס. המחיר מגיע עד ל-260 אלף דולר לגרסה הבכירה עם 610 כוחות סוס והנעה כפולה.

הגרסה הבכירה מזנקת מאפס ל-100 קמ"ש ב-3.2 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 325 קמ"ש.

בתרגום למספר צהוב, זה אומר מחיר התחלתי של כ-2 מיליון שקל למכונית חדשה, אם כי מכוניות בנות שנתיים ביבוא אישי עשויות לעלות הרבה פחות.

Support Ukraine