מכללת שנקר: מפגש מיוחד של מעצבי רכב בישראל

לפני 7 שנים, 10 חודשים - 18 מאי 2016, Walla!
מכללת שנקר: מפגש מיוחד של מעצבי רכב בישראל
מחר, ה-19 במאי יערך במכללת שנקר מפגש בנושא עיצוב מכוניות עם דמויות מעניינות מיצרני הרכב, בהם מרצדס, סיטרואן ופורד. החל מהשעה 10:00 בבוקר

מחר, ה-19 במאי משעה 10:00 בבוקר יערך במכללת שנקר מפגש פסגה של מעצבי רכב עולמיים תחת הכותרת "The Drive to Design". הכנס יארח מספר דמויות מעניינות מתעשיית הרכב, שפעלו שנים רבות מאחרי הקלעים של כמה מיצרני הרכב המובילים בעולם, בהם מרצדס, סיטרואן ופורד.

יואב זיו, ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי בשנקר: "מהפכות פוליטיות, חברתיות וטכנולוגיות שינו את פני העולם ונראה כי הרומן הקלאסי של האדם עם המכונית עומד בפני פרשת דרכים. מכוניות רובוטיות מקוונות ללא נהג, מכוניות היברידיות, מכוניות שיתופיות, מרכזי ערים חסומים למכוניות - כל אלה מציבים סימני שאלה לגבי עתיד מערכת היחסים המסורתית שבין הנהג לבין המכונית. בלב עשייה יוצאת דופן זו, הקושרת את האדם למכונה, ניצב המעצב".

במסגרת הכנס יוכלו המבקרים לפגוש את פרנצ'סקה סנגלי, כיום מנהלת במחלקת העיצוב של מרצדס-בנץ, בוגרת הפוליטכניקו במילאנו ואוניברסיטת לונדון. עוד מגיעים למפגש, אלכס פדואה מסיטרואן, ודיוויד סיזינג, לשעבר בחברת הרכב הקטנה של גורדון מארי ושותף לעיצובה של אודי נאנוק קונספט (בתמונה הראשונה).

הישראלי ניר זיגל, שעבד בעבר במקלארן וכן בלנד רובר יגיע גם הוא למפגש, עם תיק עבודות שכולל גם עבודה משותפת על הפורד GT קונספט האחרונה (2015). ניר הוא בוגר המחלקה לעיצוב תעשייתי בשנקר ובעל תואר שני בעיצוב מכוניות מטעם הרויאל קולג' אוף ארט RCA בלונדון.

המרצים יתייחסו באירוע לשאלות חשובות, כמו למשל מה מקומו של המעצב ביצרן הרכב, יחשפו סודות, ישתפו חוויות ויעניקו המלצות לחולמים להפוך למעצבי רכב בעתידם.

הכנס ייערך בשעות 10:00 עד 16:00 במכללת שנקר. 

Support Ukraine