3 צילינדרים ועיצוב מחודש: רענון לסיטרואן C4 פיקאסו

לפני 7 שנים, 11 חודשים - 11 מאי 2016, Walla!
3 צילינדרים ועיצוב מחודש: רענון לסיטרואן C4 פיקאסו
סיטרואן מעדכנת את המיניוואן הידידותי שלה עם מראה מחודש, בטיחות אקטיבית משודרגת ומנוע ה-1.2 ל' טורבו ותיבת 6 הילוכים אוטומטית. על הכבישים בסוף השנה

סיטרואן חשפה מתיחת פנים מאופקת לדור השני של המיניוואן הקומפקטי סיטרואן C4 פיקאסו ואחיו השימושי יותר, גרנד פיקאסו לו 7 מושבים. במסגרת מתיחת הפנים, לוטש מעט המראה החיצוני והתווספו מספר שדרוגים סמליים בתא הנוסעים. הבשורה המשמעותית יותר במהלך זה - הוספת מנוע 1.2 ל' טורבו "פיורטק" ותיבת 6 הילוכים אוטומטית להיצע.

מאחר וה-C4 הוצג לפני כ-3 שנים, מתיחת הפנים מצומצמת בהיקפה, ועיקריה מופנים לחלק הקדמי ולקט תוספות בקבינה המרווחת. הפיקסו מקבל פגושים חדשים עם דגשים בקצה התחתון לנורות הדרך, שילוב LEDים בשיבוץ שונה, ומאחור LED באפקט תלת מימדי ליחידות התאורה הראשיות. עוד בחלק זה, אופציה ברמת גימור גבוהה לפתיחת דלת תא המטען על ידי הושטת רגל תחת הסינר האחורי.

חידושים בחלל הנוסעים כוללים ריפודים בגוונים שטרם היו בסדרה, משענות ראש משודרגות, מפיץ ניחוחות מרענן, נורות קריאה קטנות בטכנולוגיית LED, ומערך הגנה מתוגבר עם בקרת סטיה מנתיב, אזהרה מפני הרדמות בנסיעה, פיקוח על שטחים מתים במראות הצד, בקרת שיוט אקטיבית ובלימה אוטומטית במהירות עירונית.

אל מנועי ה-1.6 ל' (165 כ"ס) וה-2.0 ל' דיזל (150 כ"ס), מצטרף כעת מנוע ה-1.2 ל' טורבו 3 צילינדרים המשרת את פיג'ו 308, בין השאר. לזה הספק מרבי של 130 כ"ס ו-24 קג"מ בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 מהירויות. צריכת הדלק הממוצעת על פי נתוני היצרן (בתנאי מעבדה) היא בסביבות ה-20 ק"מ לליטר בנזין והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 10 שניות.

מיבואנית סיטרואן לישראל דוד לובינסקי נמסר לוואלה! רכב כי בשלב זה, טרם ידוע מתי יגיע לארץ.

Support Ukraine