גם גרייט וול בדרך לישראל? היצרנית הסינית מודיעה על הפצה באירופה

לפני שנה, 7 חודשים - 17 אוגוסט 2022, כלכליסט
גם גרייט וול בדרך לישראל? היצרנית הסינית מודיעה על הפצה באירופה
אחרי שבחודש האחרון גל של יצרנים סינים זכו להיתרי תקינה עבור שוק הרכב האירופי, גרייט וול הודיעה על כניסת מותג הרכב החשמלי שלה ORA ומותג היוקרה של הקבוצה WEY לאירופה. המהלך ככל הנראה יוביל להודעה של כלמוביל בקרוב על הפצת המכוניות של היצרנית הסינית בארץ

החודש הוא חודש קריטי עבור יצרני הרכב הסינים המכריזים בזה אחר זה על שותפויות אסטרטגיות עם מפיצים באירופה. זאת לאחר שגל יצרנים סינים זכו להיתרי תקינה (עמידה במכלול כללים וחוקים) עבור שוק הרכב האירופי. 

כך, BYD שהודיעה בשבוע שעבר על כניסה לשוק הרכב הישראלי הודיעה במקביל גם על חתימה מול מפיצים אירופאים לשיווק בגרמניה ושוודיה, וכעת הגיע גם תורה של גרייט וול.

גרייט וול הודיעה על כניסת מותג הרכב החשמלי שלה ORA ומותג היוקרה של הקבוצה WEY לאירופה, בעזרת קבוצת EMIL FREY שמפיצה רכבים של וולוו ויצרני רכב נוספים בגרמניה. 

לפי הערכות ונתונים ממשרד התחבורה, כלמוביל שמייבאת ארצה את יונדאי ומרצדס בנץ מחזיקה זה מספר חודשים בזיכיון של גרייט וול, ומשמעות המהלך באירופה היא שכלמוביל ככל הנראה תידרש להודיע במהלך החודש הנוכחי על הפצת המכוניות של גרייט וול, זאת במסגרת מדיניות החדירה של היצרנית שמכתיבה כניסה לשווקים בהם התקינה האירופית מקובלת – עד לסוף השנה הנוכחית.

Support Ukraine