גרייט וול חוזרת לישראל; המחיר ההתחלתי - 145 אלף שקל

לפני שנה, חודשיים - 10 פברואר 2023, כלכליסט
גרייט וול חוזרת לישראל; המחיר ההתחלתי - 145 אלף שקל
כלמוביל מתחילה לייבא לראשונה מותג רכב סיני - ORA של קבוצת גרייט וול. הדגם הראשון שמגיע לישראל הוא ה-FUNKY CAT החשמלי. ORA FUNKY CAT תשווק בישראל באמצעות שבעה אולמות תצוגה

כלמוביל, יבואנית יונדאי, מרצדס ומיצובישי, מצרפת מותג סיני ראשון: ORA של קבוצת גרייט וול. הדגם הראשון שמגיע לישראל הוא ה-FUNKY CAT החשמלי. 

לפי נתוני גרייט וול, ה-FUNKY CAT משתרעת על אורך של 4.2 מטרים, רוחבה הוא 1.8 מטרים וגובהה 1.6 מטרים. ה-FUNKY CAT מצוידת במנוע חשמלי המפיק 171 כוחות סוס, מספיק כדי לזנק ל-100 קמ"ש תוך 8.4 או 8.5 שניות – בהתאם לגרסה. הדגם משווק בישראל בשתי גרסות סוללה, כאשר בגרסה הבסיסית הוא מסוגל לנסוע לטווח של עד 310 ק"מ, ואילו הגרסה הבכירה מסוגלת לנסוע לטווח של עד 420 ק"מ. בעתיד תגיע לישראל גם גרסה ש-ORA מכנה GT, כלומר גרסה באבזור ספורטיבי בעלת הספק מנוע זהה.  

מחירה של ה-FUNKY CAT מתחיל ב-145 אלף שקל עבור הגרסה הבסיסית ביותר - ה-PRO 300. מחירה של ה-+PRO 300, הגרסה היותר מאובזרת, עומד על 154 אלף שקל. מחירה של הגרסה בעלת הטווח המשודרג, ה-+400 PRO, מתחיל ב-172 אלף שקל, ואילו מחיר גרסת ה-GT שתגיע לישראל בעוד מספר חודשים עומד על 185 אלף שקל.

ORA FUNKY CAT תשווק בישראל באמצעות שבעה אולמות תצוגה, כאשר שניים מהם יוגדרו כ"אולמות מרכזיים" בירושלים ובתל אביב וחמישה נוספים כ"מיקומי מכירה". 

גרייט וול החלה את דרכה בישראל עם הסטיד - טנדר ששווק בארץ במשך מספר שנים; אחריו יובאה לישראל במשך זמן קצר מכונית הנוסעים C10, ולפני כ-7 שנים הופסק היבוא לישראל, בין היתר משום שהיצרן חדל לייצר מכוניות בתקינה האירופית.

Support Ukraine