תמורה מצוינת למחיר: הג'יפ הסיני החשמלי כבר כאן

לפני שנה, 10 חודשים - 23 מאי 2022, Walla!
תמורה מצוינת למחיר: הג'יפ הסיני החשמלי כבר כאן
דגם ES2 של יצרנית הרכבים הסינית JAC כולל סוללת סמסונג עם טווח נסיעה של 300 קמ"ש, בולמים טובים ומרווח גלגלים קצר. היבואנית אלדן מציעה שלוש אפשרויות לרכישה

שוק הרכבים החשמליים צובר אט אט תאוצה ברחבי העולם, וגם כאן אצלנו בישראל. יותר ויותר ישראלים מעדיפים לרכוש רכב חשמלי, לו יתרונות רבים. יש לא מעט יצרניות רכב המציעות רכבים חשמליים למכירה, כשאליהן הצטרפה שחקנית חדשה בשוק הישראלי - JAC הסינית - מותג רכב ותיק שנוסד עוד בשנת 1964.

את רכבי החברה מייבאת לארץ קבוצת EV Motors בשיתוף עם חברת אלדן, ולאחרונה היא יצאה במבצע על דגם ES2 של JAC, שמוצע כעת במחיר של 125 אלף ₪ במקום מחיר מחירון של 132.5 אלף ₪, כולל אפשרות לתנאי מימון ו/או ליסינג תפעולי או פרטי.

מדובר בג'יפון מעוצב, יעיל ונוח, הכולל בקרת שיוט, מצלמות היקפיות ומפתח key less. בנוסף, בעקבות העובדה שסוללת המכונית נמצאת מתחת לשילדה, החלק הפנימי של הרכב מרווח הן מקדימה והן מאחור.

ואם בסוללה עסקינן, כדאי לדעת שמדובר על סוללת תלת ליתיום מתוצרת סמסונג, שטווח הנסיעה שלה עומד על 300 ק"מ, עם אפשרות ל-50 ק"מ נוספים אם שומרים על מהירות קבועה של 60 קמ"ש. בתוך שעה, בעזרת טעינה מהירה, ניתן להטעין את הסוללה ממצב של 0 אחוז ל-80 אחוז בעוד שטעינה איטית תמלא את הסוללה מ-15 אחוז ל-100 אחוז בתוך חמש שעות.

המהירות המקסימלית של ES2 היא 130 קמ"ש, כשבתוך ארבע שניות תגיעו מ-0 ל-50 קמ"ש, ובתוך 11 שניות ל-100 קמ"ש. יש לציין לחיוב גם את הבולמים ואת מרווח הגלגלים הקצר המקנים למכונית החביבה תחושת ביטחון ואמינות.

נכון, לא מדובר באחד הרכבים הכי מפוארים שנחתו בישראל, אבל מבחינת תמורה למחיר, הוא עומד בגדול במשימה. הוא יכול להתאים בצורה מושלמת למשפחות גדולות וניתן לרכוש אותו בשלוש אפשרויות דרך אלדן - זיכוי טרייד או הון עצמי של 25 אלף ₪ ו-60 תשלומים של 1,873 ₪ לחודש, זיכוי טרייד אין של 25 אלף ₪ ולאחר מכן 60 תשלומים של 1499 ₪ ותשלום אחרון בתום 5 שנים של 25 אלף ₪ נוספים עם אופציה לפריסה נוספת והאופציה השלישית היא רכישה באמצעות הון עצמי.

Support Ukraine