גאס גאס 2021: בקיצור, הכל חדש, גם היבואן

לפני 3 שנים, חודשיים - 25 פברואר 2021, Walla!
גאס גאס 2021: בקיצור, הכל חדש, גם היבואן
תחת כנפי חברת האם של KTM ועם זיכיון יבוא שעבר לידי עופר אבניר, גאס גאס מזנקת מחדש עם היצע כלים מגוון במיצוב ככרטיס כניסה זול לשטח

מותג האופנועים הספרדי גאס גאס, ידע במהלך 36 שנות חייו יותר נפילות מרוכב אנדורו ויותר טלטלות מאופנוע מוטוקרוס - אבל הפעם, הוא יוצא לדרך חדשה לגמרי. מסע הרכישות של קבוצת PIERER בעלת הבית של KTM, שהתחילה ב-2017 עם הוסקוורנה (המיובא על ידי עופר אבניר) הביאה את החברה האוסטרית לרכוש גם את היצרנית הספרדית בשנת 2019.

התמהיל הזה אפשר לחברה לייצר למעשה "עוגת שכבות" של מיצוב המותגים השונים בתוך הבית באופן היררכי. כאשר דגמי ה"סיקס דייז" של KTM יהיו בראש הפירמידה, תחתם מותג הוסקוורנה, דגמי KTM הרגילים ואז גאס גאס כמותג הבסיס הנגיש והזול יותר.

הכניסה תחת כנפי חברת האם מביא את גאס גאס לעשות שינוי יסודי בכל היצע הדגמים שלה, כאשר למעשה הרוב המוחלט של המכלולים העיקריים כמו מנוע, שלדה, זרוע אחורית, הבולם האחורי ואחרים מגיע ממדף החלקים של KTM והוסקוורנה. השינוי הוא ברכיבי המעטפת שעושים שימוש במותגים פחות מוכרים ויקרים או בגרסאות פחות מתקדמות של מכלולים כמו בולמי ה-WP שכאן אינם מציעים כיוון עומס קפיץ למשל, ללא מיגונים, ללא בורר מפות ההצתה או מאוורר כפי שיש בדגמי ה-4 פעימות של הוסקוורנה.

היצע הדגמים של גאס גאס ה"חדשה" נפרס על פני 14 כלים ממשפחות האנדורו, המוטוקרוס, הטריאל ואופנועים המיועדים לילדים.

היצע הכלים של היצרנית מתחיל עם שלושה אופנועים ממשפחת המוטוקרוס או בקיצור MC המיועדים לילדים (8-15), שלושתם עם מנועי שתי פעימות בנפחים של 50, 65 ו-80 סמ"ק במחירים של 21, 26 ו-30 אלף שקלים.

אופנועי המוטוקרוס הגדולים יותר, שלושה מהם, מגיעים בנפחים של 125 ב-MC125 שתי פעימות והלאה ל-MC250F וה-MC450F עם מנועי ארבע פעימות. טווח המחירים הוא 39,500, 42,500 ו-45 אלף שקלים בהתאמה.

אופנועי האנדורו, שהם הקבוצה הגדולה והבולטת יותר יהיו ה-EC250 וה-EC300 הדו פעימתיים וה-EC250F וה-EC350F עם מנועי הארבע פעימות. המחירים מתחילים ב-59,900 ל-EC250 ועד 67,900 ל-EC350F.

אחרונים חביבים, אופנועי הטריאל. זו המומחיות של גאס גאס מזה שנים ארוכות והיא מוסיפה לבסס אותם על אותו בסיס מוכח שלה. ארבעה דגמים יוצעו במשפחת ה-TXT, כולם עם מנועי שתי פעימות מקורר נוזל. הנפחים נעים בין 125 ל-300 סמ"ק והמחירים בין 40,900 ל-47,900 שקלים.

כפי שהוצג במסיבת העיתונאים, מחירי הכלים של גאס גאס נמוכים בכ-12 אחוזים בממוצע מאלו של הוסקוורנה ובשיעור של כ-7 אחוזים ממחיר דגמים מקבילים של KTM. שוב, הכל במטרה למצב את המותג ככזה המציע יתרונות של איכות ו"גב" של יצרנית מוכרת במחירים נגישים וזולים שיתאימו לרוכבים מתחילים.

אגב "גב" למרבה הצער, לדברי היבואנית, המעבר של הדגמים למכלולי KTM לא יאפשר לה להעניק שירות לכלים שנמכרו טרם המעבר הזה ולא על ידה. אני לא בטוח שזו הדרך לשדר שנבנה פה מותג מחדש ולייצר בו אמון או לשמר את הלקוחות שכבר לבושים אדום-לבן.

כחלק מהרצון לבנות קהילות רוכבים, מציעה היבואנית ללקוחותיה פעילויות והטבות, מועדוני לקוחות שיוזילו ציוד רכיבה ועוד. אבל לא רק שם, בשיתף פעולה עם חברת הדרכות הרכיבה "פרוריידינג" של כפיר לוין. במסגרתו לקוחות שרוכשים כלי חדש מקבל הטבה בלעדית - קורס ראשוני של רכיבת שטח ב-280 שקלים בלבד. קורסי הרכיבה ייצאו מהמרכז הלוגיסטי של עופר אבניר במודיעין, המשמש גם כ"בסיס האם" לרוכבים המאחסנים בו כלים בשוטף.

Support Ukraine