מדו"ח שהופץ בקרב יבואני הרכב עולה כי בתל אביב רשומות 9,560 מכוניות חשמליות בבעלות פרטית – מה שהופך אותה לעיר המובילה בישראל במספר החשמליות שאינן רשומות על שם חברות ליסינג, השכרה או סוחרים. בפתח תקווה, שנמצאת במקום השני, מדובר ב-6,579 חשמליות בבעלות פרטית ואילו במקום השלישי נמצאת רחובות עם 5,712 חשמליות. במקום הרביעי נמצאת באר שבע עם 4,010 חשמליות ובמקום החמישי אשקלון עם 3,981 חשמליות בבעלות פרטית. במקום השישי נמצא אזור השרון עם 3,873 חשמליות פרטיות ואילו חיפה נמצאת במקום השביעי עם 3,821 חשמליות. צפת נמצאת במקום ה-21 עם 855 מכוניות חשמליות בבעלות פרטית.
הרשימה של משרד התחבורה כוללת גם לא מעט ערים ערביות, כולל פילוח של מספר המכוניות החשמליות בשטחים. לדוגמה - רמאללה היא העיר עם מספר הרכבים החשמליים הגדול ביותר בבעלות פרטית: 1,226 חשמליות בבעלות פרטית. המקום השני שייך לטול כרם עם 905 חשמליות בבעלות פרטית, בבית לחם יש 586 מכוניות חשמליות בבעלות פרטית.
באשר לרישומי רכב חשמלי על שם חברות ליסינג, מדובר במצב מורכב יותר: אלה רשומות לפעמים על הכתובת שבה המשרדים נמצאים. מהנתונים עולה שרחובות היא "בירת הליסינג" של הרכב החשמלי עם 1,563 רכבים, אחריה תל אביב עם 1,416 מכוניות ליסינג חשמליות ואחריה רמלה עם 1,378 מכוניות ליסינג חשמליות.
באופן מעניין, הרישום גם מפרט רישומים לפי רישיונות סוחר. כלומר, מכוניות שעומדות למכירה והרישיון שלהן רשום על שם סוחר. כך, עיקר העסקאות למכירת רכב חשמלי משומש מסוחרי מכוניות מתבצעות בתל אביב: נכון לימים אלה 324 חשמליות רשומות בה על שם סוחרי רכב. במקום השני נמצאת פתח תקווה, מעוז מוכר של מגרשי רכב, עם 199 חשמליות שנרשמו על שם סוחר, ובמקום השלישי: רחובות, עם 105 חשמליות על שם סוחרי רכב.