מטווח נסיעה משופר ועד לתא הנוסעים: ג'ילי ג'יאומטרי C המחודשת בישראל

לפני 10 חודשים, שבוע - 23 יוני 2023, כלכליסט
ג'ילי ג'יאומטרי C
ג'ילי ג'יאומטרי C
הדגם היחיד של ג'ילי בארץ שכיכב בראש טבלת המסירות אשתקד עבר מתיחת פנים משמעותית. בין השינויים: פנסים משודרגים, גריל קדמי, מערכות בטיחות ועוד. את גרסת הבסיס תוכלו לרכוש ב-145 אלף שקל

גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי משיקה את ג'ילי ג'יאומטרי C המחודשת בישראל. כפי שפורסם השבוע בכלכליסט, הצגת מכוניות חשמליות בדגמים שאינם חדשים לחלוטין אך כן עוברים "מתיחת פנים" (עדכון הקיים) חשוב לצרכנים, שמצפים למצוא בדגמים הללו טכנולוגיות שחסרות להם.

לג'ילי ג'יאומטרי C יש מקום חשוב בשוק הישראלי, זאת מכיוון שמדובר במכונית החשמלית הנמכרת בישראל נכון לאשתקד (כיום התואר שייך ל-BYD) עם 6,816 מסירות בשנת 2022. מעבר לכך, מכירות ג'ילי בישראל מבוססות כיום בפועל על דגם בודד: ג'יאומטרי C, מה שמגדיל את חשיבותו של כל עדכון לדגם.

לפי היצרנית, עיצובו של הרכב שודרג כך שבין היתר הפנסים שונו, הגריל הקדמי שונה, חישוקי הגלגלים גם הם עברו שינוי. בפנים, תא הנוסעים עבר שדרוג של החומרים, בורר ההילוכים (ברכב חשמלי טכנית אין הילוכים אך מונח זה מקובל) עבר שינוי והקונסולה המרכזית עוצבה מחדש. בנוסף נוספו מערכות בטיחות אשר מתריעות על תנועה חוצה מאחור ועצמים חולפים בפתיחת דלתות, כמו גם הוספת האפשרות לנטרל את כרית האויר של הנוסע שחסרונה הורגש בדגם היוצא. 

עוד מדגישה ג'ילי כי טווח הנסיעה שודרג, כאשר הדגמים המצוידים בסוללת 70 קילוואט/שעה מסוגלים לנסוע לטווח רשמי של עד 485 קילומטרים בדגם החדש (מול 470 בדגם הקודם) ואילו הדגמים המצוידים בסוללה בקיבולת 53 קילוואט/שעה מסוגלים לנסוע כעת לטווח של 359 קילומטרים (מול 350 בדגם הקודם). 

מבחינת רמות גימור - הג'יאומטרי C מוצעת ברמת PURE ההתחלתית וברמת הגימור הבכירה PRO המוסיפה בין היתר מערכת שמע של BOSE וחימום ואיוורו למושבים. 

מחיר הג'יאומטרי C 360 PURE הוא 145 אלף שקל. מחיר ג'יאומטרי C 360 PRO הוא 153 אלף שקל. מחיר גרסת 480 PURE הוא 157 אלף שקל ואילו מחיר גרסת PRO 480 הוא 166 אלף שקל. לשם השוואה, הדגם היוצא (אשר שווק בישראל בפחות רמות גימור מהדגם החדש) עלה נכון לאתמול 152 אלף שקל ל-350 PRO ו-165 אלף שקל לגרסת 460 PRO.

Support Ukraine