מחירן של מכוניות הספורט של אלפין, מבית רנו, צפוי להתחיל בכמעט חצי מיליון שקל, כך עולה מרישומים ראשוניים של היבואנית קבוצת קרסו שהוגשו למשרד התחבורה. כפי שנחשף ב"כלכליסט" השיווק של מכוניות הספורט צפוי להתחיל בישראל בקרוב והדגם הראשון שייובא לישראל הוא ה A 110. על פי מסמכי משרד התחבורה, מחירה של ה- 110 מתחיל בכ-480 אלף שקל ועשוי להגיע עד 620 אלף שקל לגרסה הבכירה, אם כי המחיר עוד עשוי להשתנות. יצוין כי אם אכן מחירה של ה-A 110 הוא כחצי מיליון שקל, מדובר בתמחור אשר ימצב את מכונית הספורט הצרפתית מול פורשה המשווקת את הבוקסטר במחיר של כ- 550 אלף שקל לדגם ידני. יתרה מזאת, מדובר במחיר כמעט כפול ממחירה של סובארו BRZ חדשה.
לפי אלפין, דגמי ה A 110 מצוידים במנוע טורבו בנפח 1.8 ליטרים בשתי רמות הספק: 252 כוחות סוס ו- 301 כוחות סוס ובארבע רמות גימור: 110 רגילה, 110 S, 110GT וגרסה בכירה: 110 AERO בעלת חבילת גימור אוירודינאמית. לפי מפרטי אלפין מדובר ברכב המצויד בשתי כריות אוויר בלבד.
אלפין עצמה נחשבת לאחת מיצרניות הרכב הצרפתיות המעניינות: היא הוקמה על ידי ז'אן רדל, סוכן רנו בעל חיבה למרוצים שאהב לשדרג את מכוניות רנו בהן התחרה, עד שהחליט לייצר מכונית משלו שתהיה מבוססת על מכלולים של רנו. מכיוון שרדל אהב להתחרות בהרי האלפים ברנו 4 משודרגת, הוא בחר לקרוא לחברה "אלפין" – ובשנת 1955 אלפין הציגה דגם ראשון אשר נשא את שמה, אך עיקר תהילתה הגיעה בשנת 1962 עם הצגתה של ה A 110 המקורית – מכונית ספורט בעלת מנוע אחורי אשר התבססה על מכלולים של רנו. אלפין עצמה מוזגה לתוך רנו בשנת 1975 והמשיכה לייצר דגמים ספורטיביים עד 1995, אז הפסיקה החברה לפעול, עד שרנו "החייתה" את המותג בשנת 2007, אז גם הבטיחה היבואנית קבוצת קרסו כי תייבא אותה לישראל, משמע נדרשו כמעט 15 שנים כדי שהיבואנית תממש את הבטחתה.