רנו גרנד קופה – תחילת שיווק בישראל

לפני 6 שנים, 11 חודשים - 20 אפריל 2017, Walla!
רנו גרנד קופה – תחילת שיווק בישראל
י ביי פלואנס, שלום גרנד קופה. רנו משיקה בישראל את המשפחתית החדשה שלה. מנועי בנזין ודיזל, רמת גימור גבוהה ומימדים מרשימים אך ללא אביזרי בטיחות מתקדמת. המחיר – החל מ-132 אלף שקלים

חברת קרסו, יבואנית רנו לישראל הודיעה הבוקר על תחילת שיווק מחליפת רנו פלואנס. הכירו את רנו מגאן גרנד קופה.

הגרנד קופה שהוצגה בתערוכת פרנקפורט בספטמבר 2015הינה למעשה תצורת הסדאן של רנו מגאן החדשה, ועמה היא חולקת את פלטפורמת ה-CMF-CD של היצרנית הנמצאת בדגמים נוספים שלה.המכונית המיוצרת בטורקיה, מקבלת את המראה החדש של כלל דגמי החברה, בעיקרה החזית עם הגריל והסמל הגדול במרכזו.

האורך הכללי שלה עומד על 463 ס"מ (תוספת של ס"מ ביחס לפלואנס), הרוחב הוא 181 ס"מ (זהה לפלואנס) והגובה עומד על 144 ס"מ (ארבעה ס"מ פחות מאשר הפלואנס). בסיס הגלגים צמח בס"מ בודד ל-271 ס"מ ותא המטען ירד מ-530 בפלואנס ל-503 ליטרים אם כי הוא נותר מהגדולים בקבוצת המשפחתיות.

מתחת למכסה המנוע היא תשווק עם שתי יחידות כוח. הראשונה בנזין בנפח 1.2 ליטרים טורבו בהספק 132 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-20.9 קג"מ ב-2,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים כפולת מצמד בת שבעה יחסי העברה. והביצועים עומדים על 10.9 שניות ל-100 ומהירות מירבית של 200 קמ"ש. המנוע השני הוא הדיזל, גם הוא מוגדש טורבו בנפח 1.5 ליטר ולו 110 כ"ס ב-4,000 סל"ד ו-25.5 קג"מ ב-1,750 סל"ד. כאן תיבת ההילוכים כפולת המצמד בת שישה יחסי העברה. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 12.5 שניות והמהירות המירבית 190 קמ"ש.

הגרנד קופה תשווק ברמת גימור אחת בשם "אינטנס" מאובזרת הן בגרסת הבנזין והן בגרסת הדיזל, כאן מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית ביחס למה שהיה בפלואנס. חיצונית מקבלת המכונית תאורת לד מלאה, חישוקי 17 אינץ', חלונות כהים ליושבים מאחור, מראות צד מתקפלות חשמלית, פתיחת תא מטען עם חיישן מזהה תנועה תחת הפגוש האחורי, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים ועוד.

תא הנוסעים, שהחומרים בו טובים בהרבה מאשר בעבר מציג פתיחה וסגירה בנגיעה אחת לכל החלונות, ריפוד פנים משולב בד ועור, חיישני אורות ומגבים, בקרת שיוט ואקלים (מפוצלת) עם יציאות למושב האחורי. צג המידע והמולטימדיה האנכי והגדול מאוד 8.7 אינץ' מציג את נתוני הרכב, השמע, הטלפון והניווט (תוכנת ניווט מובנית בעברית, כמו שאר תפריטי הרכב) וכן את מצלמת הרוורס ועוד. עוד מקבלת הגרנד קופה את מערכת ה"מולטי-סנס" המאפשרת לנהג לאפיין הן את התצוגה בתא הנוסעים והן את התנהגות המכונית באחד מתוך שלושה מצבים (ספורט, נוחות, חיסכון) וכן מצב רביעי של התאמה אישית. המצבים השונים שולטים על צליל המנוע, משקל ההגה, מהירות העברת ההילוכים ותאורת האווירה במכונית.

מפרט הבטיחות כולל שש כריות אוויר, התראת סטייה מנתיב כחלק מהציוד המקורי של המכונית וכן מערכת מובילאיי (התראה על אי שמירת מרחק, סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, הולכי רגל ודו גלגלי) מקומית. היעדר מערכות בטיחות מתקדמות אקטיביות המוצעות עם המכונית בגרסאות היצור מספרד המשווקת במספר מדינות באירופה, הוסבר בכך שאין אפשרות לצייד את המכונית שמגיעות אלינו כאמור מהמפעל בטורקיה במערכות אלו.

מחיר המכונית יעמוד על 132 אלף שקלים לגרסת הבנזין 1.2 ליטר ו-134 אלף שקלים לגרסת הדיזל. מסגרת האחריות הינה לשלוש שנים.

Support Ukraine