תשוקה חשמלית ושמה מרצדס מייבאך ויז'ן 6 קבריולה

לפני 6 שנים, 7 חודשים - 21 אוגוסט 2017, Walla!
תשוקה חשמלית ושמה מרצדס מייבאך ויז'ן 6 קבריולה
שנה אחרי גרסת הקופה חשפה מרצדס בפבל ביץ' את מהדורת הקבריולה הרעיונית של מייבאך 6, מצוידת במערכת חשמלית עוצמתית ובהשראת היכאטות מהריביירה הצרפתית. שיא הפאר, השלב הבא

אחרי החייאתה לפני כשלוש שנים, חברת מייבאך-מרצדס, מתחילה לשרטט בהדרגה את האסטרטגיה שלה לשנים הבאות. מה שהתחיל עם גרסת קופה מרחיבת אישונים בשם ויז'ן 6 קונספט בשנה הקודמת בתערוכת קונקורס דה אלגנס בקליפורניה, ממשיך השבוע באותה הזירה עם דגם הקבריולה המפואר שנושא כמעט את אותו השם - Vision 6 Cabriolet.

במרצדס מספרים שהמכונית נוצרה בהשראת היאכטות המפוארות שעוגנות בנמלי הרייבריה הצרפתית (מעין חיבור מרומז לחיים הנינוחים של תושבי מונטה קרלו בין היתר), עם עיצוב מוארך והבלטה של החלק האחורי - שדומה לצדודית של ספינות מירוץ. הגוון הכחול, נקרא Nautical Blue Metallic וגם הוא כאמור שייך לעולם הימאות.

למרות האורך המרשים שלה, מעל 6 מטרים, היא מאכלסת רק שני אנשים בסביבה רעיונית כמעט לחלוטין, עם צמד מושבי כורסא ארוזים בריפודי נאפה, לוח מחוונים וירטואלי, פקדים אישיים לנהג ולנוסע, וממשיכה את התמה הימית עם רצפה מתרכובות עץ איכותיות ותאורה קרחונית.

השבכה של המייבאך, שהינה קדימון אל העיצוב המתגבש של המותג, נועדה לא רק לקישוט (בהשראת חליפות עסקים משובצות, לא פחות); מאחורי הפרגוד המשורג מסתתרת מערכת הנעה חשמלית של AMG. קרוב לרצפה מותקנות סוללות גדולות ומנוע חשמלי שמפיק 750 כ"ס ולצידם, אפילו יש מקום למזוודה. היא תאיץ ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות וטווח הנסיעה המרבי שלה, עד אוזלת כוחן של הסוללות עומד על כ-360 קילומטרים.

במרצדס-מייבאך ממשיכים לספק קונספטים שזורעים ניצנים לקראת הדבר האמיתי. עד כה, הסתפקו בשנתיים האחרונות בשדרוג של דגמים קיימים בסדרת ה-S קלאס. האם היא סוף סוף ערוכה לחזור לימי התהילה?

Support Ukraine