יש לכם מאזדה 2? קיבלתם 1,000 שקל מלוי יצחק. יש לכם טויוטה לנד קרוזר ארוך? קבלו 2,000 שקל. ואם התמזל מזלכם ובחנייה הפרטית שלכם - שהרי לא תחנו רכב כזה ברחוב - חונה הקרוסאובר האולטרה יוקרתי בנטלי בטייגה, אז קיבלתם 5,000 שקל.
אלה שלושה מדגמי 2019 שעלו בערכם במחירון יולי של לוי יצחק באחוז אחד. המחירון שיופץ בשבוע הבא מבטא התמתנות של הירידות בשוק המשומשות שבלטה בחודשים האחרונים. דגמים רבים איבדו אחוז או שניים מערכם, אבל יש לא מעט שמחירם במחירון לא השתנה החודש, ויש כאמור גם בודדים שערכם עלה.
בין הדגמים שאיבדו במחירון החדש 3% מערכם נמצאים יונדאי אלנטרה בנזין, וולוו S60 T5 וקיה סיד סטיישן דיזל. גם כאן בדקנו דגמים בני שלוש שנים, שכן זה עדיין משך הזמן שרוב הישראלים מחזיקים רכב חדש לפני שהם מוכרים אותו הלאה.
עדכונים בולטים במחירון החודש
מאזדה 2 ספורט | 1%+
טויוטה לנד קרוזר ארוך | 1%+
בנטלי בטייגה | 1%+
קיה ספורטאז' אורבן | ללא שינוי
סיאט איביזה 1 ל' | ללא שינוי
פיג'ו 3008 1.2 ל' | ללא שינוי
ב.מ.וו M3 | ללא שינוי
יונדאי אלנטרה בנזין | 3%-
וולוו S60 T5 | כ-3%-
קיה סיד דיזל סטיישן | 3%-
אופל זפירה | 3%-
המחירים: לדגמי 2019
"נמשכת ההאטה בשוק הרכב המשומש, אבל אם הלהבות היו דרגה 5 הם ירדו ל-4 ובמקרים מסוימים ל-3. מתחילה לראות דרישה למכוניות קטנות, לא רק יונדאי i25, ניסאן מיקרה וסוזוקי איגניס אלא גם אודי A1", אומר מי-רון לוי, סמנכ"ל קבוצת לוי יצחק.
גם מיצובישי אאוטלנדר, ניסאן ג'וק וסוזוקי ויטארה לא איבדו מערכם החודש. וגם לא סיטרואן ברלינגו האוטומטי. מי-רון לוי: "בדגמי קצה, כמו ה-S של אודי ו-M של ב.מ.וו אפשר לראות דרישה מחודשת אחרי ירידות גדולות בחודשים שעברו. מנגד יש ירידה, אם כי קטנה במחירי ההיברידיות".