דרקון על גלגלים: קדילאק CTS-V החדשה בישראל

לפני 7 שנים, 8 חודשים - 27 יוני 2016, Walla!
דרקון על גלגלים: קדילאק CTS-V החדשה בישראל
קדילאק CTS-V משחררת לכבישים מעל 630 כ"ס ומאיצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות. שלכם, בתמורה ל-620 אלף שקל

מספר חודשים אחרי שחווינו את התחדשות דגמי קדילאק בארה"ב, משיקה בימים אלו בישראל היבואנית UMI את מכונת השרירית האמריקנית, קדילאק CTS-V החדשה. גרסה זו תחבור ל-ATS-V סדאן ספורט שהגיעה לארץ בתחילת 2016, כאשר ברקע הכנות למחליף ה-SRX, ה-XT5 שעתיד להגיע גם הוא בחודשים הבאים.

ה-CTS-V, המכונית הבכירה ביותר בגרסאות הספורט של קדילאק, מחלצת ממנוע 6.2 ל' V8 הספק מרבי של 640 כ"ס ו-87 קג"מ. ההנעה עוברת לגלגלים מאחור דרך תיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות. דף הנתונים שלה מלמד שהיא מאיצה ל-100 קמ"ש במהירות של מכונית על: 3.7 שניות בלבד, ועד 321 קמ"ש מרביים.

הפערים בין היכולות של ה-CTS-V ל-CTS הסטנדרטית תהומיים; קדילאק מכיילת את גרסאות ה-V על מסלולי המירוץ באירופה במטרה להקשות על הגרמניות הבכירות במגרש הביתי שלהן; ל-CTS-V שלדה קשיחה ב-20% מאחותה השגרתית, היא מצוידת בבלמים מוגדלים, מערכת מתלים מגנטית עם שיכוך אדפטיבי ובקרת היגוי של חברת ZF משופרת שמעניקה לנהג שליטה מבוקרת בתנאים קיצוניים תחת נהיגה תובענית.

לא פחות דרמטי הוא השוני בתא הנוסעים; ה-CTS-V הולבשה עם מושבי רקארו להם 16 כיוונים, ומסביב לנהג כל בקרות המולטימדיה החדישות ביותר של המותג; צג 12 אינטש עם בקרת CUE, כניסות USB, תצוגה עלית, טעינה אלחוטית לסלולרי, ומערכות בטיחות רבות כחלק מחבילת ההגנה על הנוסעים.

גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ומכירות UMI: "לצד המהפכה המותגית, אשר באה לידי ביטוי, בין היתר, במעבר מטה קאדילק לעיר ניו יורק, קאדילק ממשיכה להרחיב את פורטפוליו המותג ולהפוך אותו לרלוונטי עבור יותר ויותר פלחים בשוק היוקרה עם דגמים כמו CTS-V ו-XT5. האסטרטגיה אשר שמה דגש על מוצרים מתקדמים, וערך מותגי ללקוח, הוכיחה את עצמה ואנחנו צופים כי קאדילק תמשיך במגמת הצמיחה שהחלה בשנת 2014".

Support Ukraine