כשנתיים אחרי שהוצגה, מגיעה גרסת הפלאג אין של אודי A6 מגיעה לישראל ומצטרפת ל-Q5 פלאג אין וה-Q7 פלאג אין, דגמי היצרנית האחרים המוצעים בהנעה זו.
הבסיס הוא אותה מכונית סאלון של אודי, השינוי נמצא מתחת למכסה המנוע. ליחידת הבנזין בנפח של 2.0 ליטרים מצטרפת הנעה חשמלית ולשתי אלו הספק משולב של 299 כ"ס ו-45.9 קג"מ. ההנעה היא כפולה והכוח עובר דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד בת 7 יחסי העברה.
הביצועים: תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.2 שניות ומהירות מירבית מוגבלת ל-250 קמ"ש. תחת המנוע החשמלי בלבד תעמוד המהירות על 135 קמ"ש. הטווח החשמלי המוצהר נע בין 62 ל-73 ק"מ.
אודי A6 פלאג אין תשווק ברמת גימור אחת הכוללת את לוח המחוונים הדיגיטלי של אודי במופע המורחב שלו על גבי מסך 12.3 אינץ', למערכת המולטימדיה מסך 10 אינץ' וצג שלישי בגודל 8.6 אינץ' לשליטה בבקרת האקלים. תאורת לד מלאה, גג פנורמי, כיוון חשמלי, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים ועוד. בנוסף תשווק גם חבילת הפרימיום שמוסיפה תאורת מטריקס לד, מערכת שמע של B&O עם 16 רמקולים, זכרונות גם למושב הנוסע ועוד.
מערכות הבטיחות כוללות התרעת אי שמירת מרחק, בלימה אוטומטית גם בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב ב"שטח מת", תיקון סטייה מנתיב, מצלמת רוורס ועוד.
מחיר ה-A6 פלאג אין מתחיל ב-503 אלף שקלים כאשר חבילת הגימור פרימיום מוסיפה 33 אלף שקלים למחיר. רמת ההספק והביצועים מציבים את ה-A6 פלאג אין ישירות מול היריבה הגדולה שלה, ב.מ.וו סדרה 5 פלאג אין בגרסת ה-530e. אולם שם תג המחיר נמוך יותר ומתחיל ב-473 אלף שקלים לגרסת הכניסה ועולה ל-533 אלף שקלים ל-M-Superior.