תחרות ציי הרכב: זכיות משמעותיות למובילאיי, מרצדס, דאף ופולקסווגן

לפני 6 שנים, 3 חודשים - 11 דצמבר 2017, Walla!
תחרות ציי הרכב: זכיות משמעותיות למובילאיי, מרצדס, דאף ופולקסווגן
בתחרות הבריטית היוקרתית העריכו את מערכת מניעת התאונות לאוטובוסים ומשאיות של מובילאיי ובחרו בוואנים ובמשאיות של השנה

הכבוד הישראלי בתחרות מופיע בדמותה של חברת מובילאיי. החברה מפיצה בעולם את מערכות Mobileye Shield+ המיועדת לתחבורה ציבורית ולכלי רכב כבדים. המערכת מסייעת לא רק בזיהוי אי שמירת מרחק, סטייה מנתיב וכדומה, אלא מוסיפה זיהוי של סכנות בשטחים המתים הרבים המאפיינים אוטובוסים ומשאיות.

מערכת Mobileye Shield+ זכתה בתואר "המוצר/שירות החדש הטוב ביותר". בקטגוריה הזו התמודדו 18 מוצרים ושירותים, ביניהם אפליקציות ואף מערכות התרעה ומניעת תאונה אחרות. מנימוקי השופטים - מערכת יצירתית ויסודית שניתן להתקין אותה בכלי רכב קיימים ושמעניקה דרך חסכונית ויעילה לשדרג את הבטיחות.

קונצרן פולקסווגן זכה בארבעה תארים משמעותיים בתחרות הציים לשנת 2017 - הוואן הקטן הטוב ביותר (פולקסווגן קאדי), הוואן הבינוני הטוב ביותר (פולקסווגן טרנספורטר) ואף הוואן הגדול הטוב ביותר (פולקסווגן קראפטר). הזכייה המשמעותית ביותר - היצרן הטוב לציי רכב. מנימוקי השופטים - פולקסווגן מקשיב לצרכנים שלו ומעניק כלי רכב שהם אמות מידה בתחומם וכן גיבוי ושירות מצוינים. אגב, בתואר "טנדר השנה" לא זכה פולקסווגן אמארוק, אלא המתחרה היפני החסון, טויוטה היילקס.

מעניין לציין שלמרות כל הזכיות של פולקסווגן בקטגוריות הפלחים, הוואן הטוב של השנה מגיע דווקא מהמתחרים - מרצדס ספרינטר ("ואן השנה"). השופטים ציינו כי ספרינטר אהוד מאוד בציי הרכב ומבצע היטב את המשימות שלו, וזאת על אף שהוא צפוי להחלפה כבר בשנה הבאה. במרצדס מציינים גם זכייה במערכת הבטיחות לסיוע בבלימה, הייעודית למשאיות. השופטים ציינו כי המערכת צפויה להפחית תאונות.

יצרן המשאיות ההולנדי דאף, המוכר היטב ישראל בעיקר סביב חברת תעבורה, זכה גם הוא במספר תארים משמעותיים ביותר. לצד המשאית הנקייה-מפחמן של השנה, דאף סטרליס NP, דאף זכה בתואר "משאית השנה" עם ה-LF ואף בתואר "יצרן המשאיות של השנה".

Support Ukraine