יבואנית דגמי פיג'ו לישראל דוד לובינסקי הכריזה היום (ראשון) על תחילת שיווקו של הקרוסאובר הקומפקטי 2008 המחודש לאחר שזכה למתיחת פנים חיצונית וטכנולוגית. הרכב יימכר עם מספר רמות גימור מסורתיות בפיג'ו, הכוללות תוספות חדשות בהתאם לעדכונים האחרונים במשפחה וכמה חיזוקים בטיחותיים.
מתיחת הפנים של ה-2008 נחשפה בתערוכת הרכב האחרונה בז'נבה, ובמסגרת מעמד זה חשף היצרן כי למעלה מ-500 אלף יחידות נמכרו מאז החל שיווקו ב-2013. בפיג'ו הקפידו כי הרענון הקוסמטי של ה-2008 מיישר קו עם אחיו בהם ה-3008 החדש שנחשף לא מכבר. השינוי הבולט טמון בחזית עם יחידות תאורה גדולות יותר ושבכה שתהווה את תעודת הזהות של המותג ב-2017.
בחלל הנוסעים חל שינוי סמלי, גם הוא ביחס ישיר ל-208 המרועננת עם בקרת מדיה מעודכנת לה יכולת ממשוק עם אפל ואנדרויד. שיפור נוסף, נרשם בנפח תא המטען שצמח מ-350 ל' ל-410 ל' (ועד 1,400 ל' עם קיפול השורה השניה).
האבזור נחלק בין מפרט 'אקטיב גו', 'אקטיב' ו'פרמיום''. דגם הבסיס כולל מערכת טאץ' 7 אינטש, גימורי כרום מסביב לפנסים הקדמיים, בקרת אקלים דיגיטלית, בלוטות' מקורי, שקעי USB ו-AUX, בקרת שיוט, תא כפפות מקורר ועוד. הדגם הבכיר מוסיף בין היתר בקרת שטח 'גריפ-קונטרול' (על בסיס הנעה קדמית) לשיפור האחיזה בשבילים. קיט הבטיחות מורכב מ-6 כריות אוויר, בקרת יציבות, בלימה ומשיכה ומובילאיי כסטנדרט.
מבחינת הלקוח הישראלי, הבשורה הגדולה היא הוספת מנוע 1.2 ל' טורבו לצד ה-1.6 ל' וה-HDI דיזל. לזה הספק של 110 כ"ס ב-5,500 סל"ד, 20 קג"מ מ-1,500 סל"ד וחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 מהירויות תוצרת יפן. מנוע זה, המשרת גם את ה-208 המחודשת כאמור, מציע ביצועים טובים יותר: 0-100 קמ"ש ב-10.3 שניות ועד 188 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת על פי יצרן היא 20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (16.4 בעיר).