מחכים לטסלה מהמשלוח החדש? תצטרכו להמתין עוד חודש

לפני שנתיים, 5 חודשים - 11 נובמבר 2021, גלובס
מחכים לטסלה מהמשלוח החדש? תצטרכו להמתין עוד חודש
בשל תקלה בתקינה לדגם הטסלה 3 הבסיסי שעברה שיפורים, רק מחצית מהמשלוח שאמור היה להיפרק השבוע יקבל רישוי, וכ-880 לקוחות ייאלצו לחכות לסוף דצמבר

מאות לקוחות של רכבי טסלה, שהיו אמורים לקבל את כלי הרכב שלהם בימים הקרובים מהמשלוח החדש של טסלה, שנפרק היום בנמל אשדוד, יצטרכו להמתין לרכבם עוד כחודש. מבדיקת גלובס עולה כי בטסלה לא עדכנו במועד את משרד התחבורה על השינויים המהותיים, שבוצעו בדגם הבסיס SR+ ובהם שינוי של קיבולת הסוללה ושינויים נוספים במפרט, שמחייבים הוצאת קוד חדש לדגם ותקינה מחודשת. לפיכך, כ-889 כלי רכב מהמודל המחודש של ה-SR שנמצאים על האונייה, שהגיעה מהמפעל של טסלה בשנחאי ואמורים היו להיפרק, לא יוכלו לקבל רישוי עד להסדרת הרישום.

האונייה צפויה לפרוק השבוע באשדוד כ-703 רכבי טסלה 3 מהדגמים החזקים, לונג-רייג' ופרפורמנס, שבהם לא בוצעו שינויים, בעוד שאר כלי הרכב ימשיכו עם האונייה לאירופה ויחזרו לארץ לקראת דצמבר, כאשר הרישום יוסדר. כלי הרכב יימסרו ללקוחות עד סוף דצמבר וירשמו ברישיון בתור "שנת עלייה על הכביש 2021", למרות שמספר ימים לאחר מכן מתחלפת שנת העלייה על הכביש. המשלוח הבא של טסלה למזמינים חדשים צפוי להגיע לארץ רק במרץ.

Support Ukraine