רובוטריקים 5: הבמאי חושף את הקמארו החדשה

לפני 7 שנים, 10 חודשים - 6 יוני 2016, Walla!
רובוטריקים 5: הבמאי חושף את הקמארו החדשה
מייקל "אני אפוצץ פה את כל השכונה" ביי, במאי סרטי הרובוטריקים שחרר באמצעות חשבון הטוויטר שלו תמונה ראשונה של שברולט קמארו החדשה, או בכינוייה בקרב שורות הרובוטריקים ההגונים: "במבלבי". היא תופיע בפרק החמישי בסדרת הסרטים, "האביר האחרון", שעתיד לצאת לאקרנים בקיץ 2017.

אל התמונה לא צורף תיאור טכנולוגי או פרטים אודות השינויים או התוספות במכונית, אבל אפשר לראות שלפחות ביחס לדגם המקורי שיוצא את המפעל, התוצאה אינה מחמיאה או מכבדת את מעצביה. ה"שיפורים" העיקריים ניכרים בפגוש, השבכה, החישוקים ובכנף האחורית (ככל הנראה), אבל מעבר לכך אין לדעת כיצד חילל ביי את הקמארו.

"במבלבי" הוא אחד מהדמויות הנערצות על ידי שוחרי הסדרה המצוירות משנות ה-80. רבים ציפו לו בקוצר רוח בסרט הראשון ב-2006, אלא שבמקום חיפושית קלאסית שהופכת לידידו הנאמן של וויטויקי הצעיר, ג'נרל מוטורס - אחת מנותנות החסות המרכזיות של הסרטים, חייבה את האולפנים להשתמש במכוניות שלה, וכך קיבלנו קמארו ועוד כמה דגמים מקושטים מסדרות הפנאי שהקשר בינם לבין הסדרה המצוירת תלוש.

בארה"ב מעריכים שעלויות כל הסרטים נערמו ל-755 מיליון דולר, אל מול הכנסות של 3.8 מיליארד דולרים ברחבי העולם. אי לכך, גם הקיצוניים שבמבקרי הקולנוע לא הצליחו לגרום לאולפנים להדיח את מייקל ביי המושמץ מעמדת הבמאי, על אף הדעה הרווחת שהוא חתום על רמתם הנחותה של הסרטים שהותירו את מעריצי הרובוטריקים שרויים בתוך קרקס של פיצוצים ואפס עלילה.

ביי אגב לא ממש מתרגש מהביקורות, הן משום שהוא מגלגל לפתחי האולפנים מיליארדים והן משום שהוא מצליח לגייס לסרטיו שחקנים מוכרים ואהובים (האחרון שבהם הוא מארק וולברג). שלא במפתיע, הוא הצליח לעשות זאת גם בפעם החמישית, שכן בקיץ הבא תראו על המסך יחד עם אופטימוס פריים, חבריו והשקרניקים את סר אנתוני הופקינס, שגילם את חניבעל לקטר ב"שתיקת הכבשים".

Support Ukraine