תיקון והחזר כספי: UMI מבצעת ריקול לתיבות הילוכים אוטומטיות

לפני 7 שנים, 3 חודשים - 14 דצמבר 2016, Walla!
תיקון והחזר כספי: UMI מבצעת ריקול לתיבות הילוכים אוטומטיות
בעקבות תקלות בתיבות הילוכים אוטומטיות בדגמים שיוצרו בין 2010-2013, ג'נרל מוטורס הרחיבה את מסגרת האחריות ל-5 שנים או 150 אלף קילומטרים. בארץ - 20 אלף דגמים יוזמנו לשירות וכן יוחזרו כספים ללקוחות שתיקנו פגמים בתיבות או החליפו אותן

בואנית דגמי שברולט לישראל UMI פרסמה היום (שלישי) כי במסגרת מהלך יזום של חברת ג'נרל מוטורס העולמית להרחיב את מסגרת האחריות לתיבות ההילוכים האוטומטיות מסוג GF6 ל-5 שנים או 150 אלף קילומטרים, תתבצע בארץ קריאת תיקון ל-20 אלף דגמים שיוצרו בין 2010 ל-2013 בהם התגלתה תקלה בתיבה.

לדברי GM, מדובר על תיבת הילוכים אוטומטית מהדור הראשון, אשר שירתה דגמים רבים בהם קרוז, סוניק, קפטיבה ואורלנדו. מ-UMI מוסרים, כי לקוחות בישראל להם שברולט קרוז, קפטיבה ואורלנדו מהשנים לעיל ייבדקו בארץ בהתאם לקריטריונים הבאים:

• הרכב לא נוסע בעת שילוב להילוך אחורי או קדמי
• החלקת הילוך בעת החלפת הילוכים
• הילוך חמישי נתפס לאחר נסיעה ממושכת
• נורית שירות דולקת והופעת קוד תקלה P0776.

ביבואנית יאמתו שהדגם אכן סבל מאחד הליקויים המפורטים, ואם כן - יתוקן ללא עלות. בנוסף לכך, לקוחות שתיקנו את רכבם בעבר בשל תקלה בתיבה זו, בכלל זה החלפת התיבה לחלוטין, זכאים לקבל החזר כספי מלא כנגד הצגת מסמכים רלוונטים (חשבונית מקור וכדומה), לאחר יצירת קשר עם מרכזי השירות של UMI. 

בחברה מדגישים, כי "אם ברשות לקוחות UMI רכב מאחד מהדגמים שהוזכרו לעיל אך ברכבו לא מתקיים אחד מהמצבים המפורטים, אין צורך להגיע למרכזי השירות".

לקבלת מידע נוסף: 03-9534455.

Support Ukraine