רכבי השטח של מיצובישי צפויים לעשות קאמבק לישראל, אבל לא בהכרח באמצעות יבואנית מיצובישי הישירה, כך נודע ל"כלכליסט".
מיצובישי הפסיקה לייצר את פאג'רו במפעליה ביפן, אבל ממשיכה לייצר בתאילנד את אחיו - פאג'רו ספורט, דגם שמבוסס על מכלולי הטנדר של מיצובישי, טרייטון. בשווקים מסוימים בעולם פאג'רו ספורט מכונה "מונטרו ספורט", ובשם זה הוא צפוי להימכר בישראל ביבוא מקביל. לפי נתוני היבואן, יחידות ראשונות נמצאות כבר בדרכן לישראל.
בדומה לאחיו הקשוח, שייצורו הופסק, ובדומה לטרייטון של מיצובישי, גם מונטרו ספורט מצויד בתיבת העברה עם הילוך כוח לנסיעה בשטח קשה. לצד מונטרו ספורט, כך נודע ל"כלכליסט", נרשמו בישראל גם יחידות ראשונות של רכב הכביש-שטח החדש של דאצ'יה, ג'וגר, שהוצג כבר בשנה שעברה.
דאצ'יה עצמה צמצמה את היצע הדגמים הזמין ללקוחות בישראל במהלך השנים האחרונות, וכיום לדוגמה לא ניתן לרכוש בישראל את סנדרו, מה שהופך את דאצ'יה לחברה של דגם אחד בישראל - דאסטר. לפי רישומי קבוצת קרסו, יבואנית דאצ'יה, מחיר היעד של הרכב הוא 120 אלף שקל, אם כי מחיר זה עשוי להשתנות.
עוד נודע ל"כלכליסט" כי צפויות להגיע לישראל בקרוב מכוניות פולקסווגן שיגיעו לראשונה מסין. עד כה יובאו ארצה מכוניות פולקסווגן משלל מדינות, החל במקסיקו וכלה כמובן בגרמניה, אך לא מסין. המכוניות אשר יגיעו ארצה יהיו מגרסת השטח של פולקסווגן ID 4 החשמלית - ID CROZZ. יש לציין כי בדומה ל-ID CROZZ הסינית, אשר נמצאת בדרכה לישראל, דגמי ID החשמליים של פולקסווגן אינם משווקים בישראל באופן סדיר בידי צ'מפיון מוטורס אלא ביבוא מקביל, אם כי שיווק דגמי פולקסווגן החשמליים צפוי להתבצע בעתיד על ידי היבואנית הישירה.
חדשות קשורות