דאצ'יהMCV סטפווי בישראל - סטיישן על עקבים

לפני 5 שנים, 8 חודשים - 10 יולי 2018, Walla!
דאצ'יהMCV סטפווי בישראל - סטיישן על עקבים
דאצ'יה מתחילה בשיווק גרסת הכאילו שטח למכונית הסטיישן הקטנה שלה. ה-MCV סטפווי תגיע עם מנוע 0.9 ליטר טורבו, 90 כ"ס ותיבה רובוטית. המחיר: 83 אלף שקלים

גרסת סטפווי מוגבהת קלות לסטיישן הקומפקטית MCV מצטרפת לקו הדגמים של דאצ'יה בישראל. תחת הכינוי האופנתי "רכב פנאי", אבזור חיצוני וכרגיל - תג מחיר אטרקטיבי, תנסה דאצ'יה לפנות ללקוחות של ג'יפונים קטנים משומשים, סטיישנים וגם לקוחות הסופר מיני שבמחיר של אחת בסיסית מקבלים מכונית גדולה ומרווחת יותר.

מתחת לקישוטים החיצוניים כמו הפגושים הקשוחים למראה, תאורת יום מסוג לד, מסילות הגג וחישוקי 16 האינץ' המעוצבים (פלדה), נמצאת הלוגאן MCV המוכרת. עם אורך כללי של 453 ס"מ, רוחב של 176 ס"מ ו-159 ס"מ לגובה. בסיס הגלגלים עומד על 263 ס"מ. מי שמשתנה בגרסה זו הוא בעיקר נתון מרווח הגחון שעולה בחמישה ס"מ ל-174 ס"מ. תא המטען בנפח 573 ליטרים.

על ההנעה, מנוע הטורבו בנזין, שלושה צילינדרים בנפח 0.9 ליטר מרנו. ההספק הוא 90 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-15.3 קג"מ ב-2,250 סל"ד. ההנעה היא קדמית, דרך תיבת הילוכים רובוטית בת חמישה הילוכים. למאה קמ"ש היא תאיץ ב-11.1 שניות, עד 170 קמ"ש מירביים.

ברשימת האבזור: חיישני חניה, בקרת שיוט, ציפוי עור להגה וכיוון מראות חשמלי, זהו בעיקרון. רשימת אבזור הבטיחות עדיין הרבה מאחורי התקן המודרני עם ארבע כריות אוויר, כך שציון הבטיחות הרשמי שלה עומד על 0. מפרט הבטיחות לא כולל מערכות בטיחות מתקדמות כלל, למעט התראה על סטייה מנתיב, אי שמירת מרחק, וזיהוי הולכי רגל ודו גלגלי.

מחיר ה-MCV סטפווי עומד על 83 אלף שקלים.

Support Ukraine