בפעם הראשונה בישראל - דגם זהה משווק על פני ארבעה מותגים ותחת שלושה יבואנים שונים. זאת לאחר שפיאט מסחריות או בשמה הנוכחי "סמלת לעסקים" הוסיפה להיצע שלה את הדובלו החדש.
הטנדרון החדש הוא חלק ממשפחת דגמים זהים בבסיסם שכוללת את סיטרואן ברלינגו, אופל קומבו וטויוטה פרו אייס סיטי - השניים הראשונים כחלק מקבוצת סטלנטיס והשלישי כשיתוף פעולה עם טויוטה.
כבר ראינו 4 דגמים של מותגים שונים שמבוססים על אותה פלטפורמה ורכיבים, כמו סיאט איביזה, סקודה פאביה, אודי A1 ופולקסווגן פולו, אבל שם יש גם שינויי עיצוב, מיצוב ומחיר. ארבעת הטנדרונים של סטלנטיס טויוטה זהים לגמרי וגם מיוצרים באותם פסי ייצור בספרד ובפורטוגל.
הדובלו, כמו רוב הטנדרונים יוצע בשלוש תצורות מרכב. קומבי עם 5 מקומות ישיבה ואורך כללי של 4.4 מטרים, בסיס גלגלים של 2.76 מטר ושתי דלתות צד. כושר ההעמסה בתצורה זו הוא 802 ק"ג. בגרסה החשמלית המשווקת רק בתצורה זו עומד כושר ההעמסה על 670 ק"ג.
קומבי 7 מקומות בסידור של שלוש שורות מושבים עם 4.75 מטרים מקצה לקצה ובסיס גלגלים של 298 ס"מ יוכל להעמיס עד 650 ק"ג. ולצד המסחרי תוצע תצורת הוואן MAXI, גם היא באורך של 4.75 מטרים, אולם החלק האחורי מותאם להעמסה ומלפנים יש 3 מושבים. כושר ההעמסה כאן הוא הגבוה ביותר ועומד על 878 ק"ג.
ההנעה של הדובלו החדש מפוצלת בין גרסאות דיזל וגרסאות חשמליות. במקרה הראשון הוא עושה שימוש במנוע דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספק של 130 כ"ס ו-30.6 קג"מ. תיבת ההילוכים היא אוטומטית פלנטרית עם 8 יחסי העברה.
למנוע החשמלי הספק של 136 כ"ס 26.5 קג"מ, תאוצה ל-100 ב-11.5 שניות ומהירות מירבית של 130 קמ"ש את האנרגיה הוא מקבל מסוללת 50 קוט"ש שתביא אותו לטווח מוצהר של כ-270 ק"מ מוצהרים. למכונית יש אפשרות טעינה מהירה של עד 100 קילוואט.
כושר הגרירה ללא בלמים זהה בכל הגרסאות ועומד על 750 ק"ג, אלו עם מנוע הדיזל יכולות לגרור עד 1,000 ק"ג בנגרר עם בלמים.
חבילת האחריות רחבה יותר מאשר אצל שאר הרביעייה, וכוללת 5 שנים או 250 אלף ק"מ לדגמי הדיזל או 3 שנים ו-100 אלף ק"מ לחשמל (8 שנים או 160 אלף ק"מ). לצורך ההשוואה האחריות בסיטרואן וטויוטה היא ל-3 שנים או 100 אלף ק"מ, ובאופל ל-4 שנים, או 120 אלף ק"מ.
מבחינת אבזור מציע הדובלו מסך 8 אינץ' עם קישוריות אפל ואנדרואיד, שני שקעי 12V, קיפול שטוח של מושב הנוסע בגרסת הנוסעים ומושב נוסע המתקפל למשטח עבודה בגרסת ה-MAXI המסחרית, שליטה בהילוכים מההגה בדיזל, חיישני רוורס בכולם, היקפיים בגרסת ה-7 מושבים שתקבל גם מצלמת 360.
מערכות הבטיחות כוללות בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי תמרורי מהירות עם התאמת בקרת השיוט אליהם. הגרסה הארוכה ל-7 נוסעים מוסיפה זיהוי רכב ב"שטח מת". גרסת ה-MAXI המסחרים היא עם 4 ולא 6 כריות אוויר.
מחירי הדובלו מתחילים ב-173 אלף שקל לגרסה הקצרה עם מנוע הדיזל (יקר מאשר 170 אלף השקלים בברלינגו, באופל וטויוטה), גרסת הדיזל בעלת 7 המקומות תעלה 193 אלף שקל (189 אלף שקל למקבילה בברלינגו ואם תלכו על גרסת בנזין, טויוטה סיטי תעלה 7 מושבים תעלה 180 אלף שקל).
הגרסה החשמלית, הדובלו E תעלה 185 אלף שקל (זהה למחירו של הברלינגו החשמלי המקביל וזול ב-4,000 מגרסת 7 מושבים חשמלית בסיטרואן שלא מוצעת בפיאט).
בגרסת הוואן המסחרית, היא תעלה 182 אלף שקל כאשר המקבילה בסיטרואן עולה 179 אלף שקלים.