טנדר ספורט ב-370 אלף שקל: טויוטה משיקה בישראל את ההיילקס GR

לפני 9 חודשים, 3 שבועות - 11 יולי 2023, Walla!
טנדר ספורט ב-370 אלף שקל: טויוטה משיקה בישראל את ההיילקס GR
כבר לא רק רכבי עבודה: עוד ועוד גרסאות ביצועים של טנדרים מגיעות לארץ, ברמות מחיר ובמפרט של מכוניות ספורט. מה מיוחד בהיילקס החדש

יבואנית פורד כבר מוכרת כאן את הריינג'ר ראפטור בחצי מיליון שקל, יבואנית שברולט מכרה כאן בשנה שעברה משלוח של הקולוראדו ZR2 ב-345 אלף שקל, וגרסאות רפטור של פורד F150 מטפטפות לארץ בערוצי הייבוא המקביל.

הטנדר שלנו כבר לא מביא רק מתנובה ביצים וחלב: מה שהחל בארה"ב עם גרסאות שטח ומירוצים לפיק אפים המקומיים, בהשראת טנדרי מירוצי הבאחה, ממשיך להתפשט גם ליצרנים לא אמריקאים. ההספקים לא ממש של רכבי עבודה, וגם המחירים לא.

היום השיקה יבואנית טויוטה את ההיילקס GR ספורט, שנושא את שמה של חטיבת הספורט של היצרנית. אנשי החטיבה השאירו את מנוע הטורבו דיזל 2.8 ליטר (204 כ"ס) ואת התיבה האוטומטית עם 6 הילוכים ואת ההנעה הכפולה עם הילוך הכוח ללא שינוי, אבל טיפלו בשלדה לטובת שיפור התנהגות הכביש וכושר העבירות בשטח.

הם הרחיבו את מפסק הגלגלים ב-135 מ"מ מלפנים וב-155 מ"מ מאחור, לטובת שיפור אחיזת הכביש. הבולמים וקפיצי הסליל הוחלפו, המפרט כולל חישוקי 17 אינץ' קלים בצבע שחור עם קליפרים אדומים.

זווית הגישה גדלה מ-29 ל-30 מעלות, מרווח הגחון צמח ב-1.3 ס"מ ל-32.3 ס"מ, ובלמי דיסק החליפו את בלמי התוף מאחור, כדי לסייע בעצירת 2.125 הטון של הטנדרפלצת היפני.

כדי שלא תפספסו מה עומד בפניכם, קיבל ההיילקס GR גם פגושים חדשים ואווירודינמיים יותר, קשת וכיסוי לתא המטען, גריל שחור מלפנים, מדרגות צד שחורות, מראות וידיות שחורות גם כן.

תא הנוסעים קיבל גם כן צביעה שחור אדומה, כולל חגורות בטיחות אדומות, ונוספו מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה.

המחיר: מ-370 אלף שקל, 90 אלף שקל יותר מהיילקס 4x4 אוטומטי בסיסי. מי שבכל זאת ירצה לעבוד איתו יהנה מכושר גרירה של עד 3.5 טון וכשור העמסה של טון.

לפי נתוני יוניון מוטורס, מאז החל הייבוא הסדיר של ההיילקס לארץ בשנות ה-90 נמכרו בישראל כ-27 אלף טנדרי טויוטה.

Support Ukraine