ספארק זכתה בחוזה של עשרות מיליוני שקלים בצרפת

לפני 6 שנים, 4 חודשים - 6 דצמבר 2017, כלכליסט
ספארק זכתה בחוזה של עשרות מיליוני שקלים בצרפת
החברה הישראלית מפתחת אפליקציית איתור חניה, שתזכה ליכולות מתקדמות. שותפתה החדשה, OPnGO, תסייע להפיץ את יישומי ספארק למאות ערים ברחבי העולם בשלוש השנים הקרובות

חברת הסטארט-אפ הישראלית ספארק (sPARK) מחממת טרה חתמה הסכם נרחב עם חברת OPnGO הצרפתית, מקבוצת אינפרה פארק הבינלאומית. ספארק פיתחה את אפליקציית "פולי פיית החניה", שמסייעת לנהגים למצוא מקום פנוי בזמן אמת ומספקת הנחיות ניווט.

בחודשים האחרונים נערך פיילוט בין שתי החברות, במסגרתו בוצעה אינטגרציה בין הטכנולוגיות שלהן למערכת אחת שהוטמעה בשלוש ערים באירופה. כעת, עם חתימת ההסכם, תורחב הפריסה והמערכת תגיע למאות ערים בעולם בשנים הקרובות. החברה צופה כי ההסכם יניב הכנסות של כ-24 מיליון שקל בשלוש השנים הקרובות. ספארק השלימה לאחרונה גיוס של כ-2 מיליון דולר בו השתתפה החברה הצרפתית.

אפליקציית פולי הושקה לפני כשנתיים ונשענת על מנוע הניווט של חברת Here. בנוסף להנחיות ניווט למקום החניה, תדריך את הנהג גם לרכב עצמו לאחר שחנה, מה שמסייע באיתור המכונית בחניונים גדולים או רחובות צפופים. במסגרת שיתוף הפעולה עם OPnGO, יוכלו המשתמשים להזמין חניה מראש, לחנות אוטומטית ללא צורך בעמדות כרטוס ולשלם באמצעות מכשירי המובייל שלהם בחניונים וברחובות.

זהר באלי, מנכ"ל ספארק אמר: "נכון להיום, בעיית החניה בערים גדולות עדיין רלוונטית, על אף שעשרות סטארט-אפים מנסים לפתור אותה בעשור האחרון. עד כה לא התגבש פתרון לכדי מוצר שלם באופן שהנהגים יוכלו לסמוך עליו. שיתוף הפעולה הזה יאפשר לשני הצדדים להוציא לפועל יכולות טכנולוגיות גבוהות, בדמות מוצר שעונה על כל ציפיות הנהגים, כלומר שירות חניה מקצה לקצה ובפריסה עולמית. השותפות תאפשר לנו למנף את היכולות שלנו בפריסה גלובלית".

Support Ukraine