אחרי שבשבועות האחרונים ראינו הוזלות בטסלה ובסקודה, שוב העלאות מחירים בשוק הרכב המקומי. והפעם: סקודה.
היצרנית הצ'כית שבבעלות פולקסווגן פירסמה מחירון חדש ובו העלאות מחירים חדות יחסית של עד 8% כמעט בכל הדגמים. היחיד שמחירו לא השתנה הוא האניאק החשמלי, שהתייקר כבר בתחילת השנה ב-13% לאחר העלאת המס על החשמליות, וכעת ניצב מול תחרות חריפה מצד הדגם המוזל של טסלה מודל Y.
מכונית הסופר מיני פאביה עולה כעת החל מ-121 אלף שקל, לאחר התייקרות בשיעור של 4%. גרסת ה-1,500 סמ"ק מונטה קרלו המאובזרת עולה כעת 141 אלף שקל.
הסקאלה הקומפקטית התייקרה בשיעור דומה וכעת מחירה מתחיל ב-130 אלף שקל בדגם ה-1,000 סמ"ק טורבו בנזין הבסיסי. בגרסת ה-1,500 סמ"ק טורבו בנזין ספורט טיפס המחיר ב-4.5% ל-158 אלף שקל.
האוקטביה המשפחתית, המכונית הנמכרת ביותר של סקודה, מתייקרת בגרסאות ה-1,000 סמ"ק טורבו בנזין בכ-10,000 שקל, ועולה כעת 156-164 אלף שקל. גרסאות ה-1,500 סמ"ק התייקרו בכ-12 אלף שקל, למחיר של 161-175 אלף שקל. גרסאות הפלאג אין התייקרו בכ-15 אלף שקל ל-215-227 אלף שקל, וה-RS הספורטיבית היא שיאנית המתייקרות, עם תוספת של 17,600 שקל, ומחיר חדש של 235 אלף שקל.
דגמי הסופרב בנזין התייקרו ב-6,000 עד 17,500 שקל, וגרסת הבסיס, ה-1,500 סמ"ק ביזנס, עולה כעת 192 אלף שקל. ה-2 ליטר ספורטליין מטפסת ל-306 אלף שקל.
הקרוסאובר קאמיק 1,000 סמ"ק הבסיסי התייקר ב-5,000 שקל ל-140 אלף שקל. גרסאות ה-1,500 סמ"ק התייקרו בשיעור מתון יותר, אך גרסת הסטייל המאובזרת כבר עולה 157.5 אלף שקל.
הקארוק הגדול יותר, שספג התייקרות משמעותית כאשר הושק לאחרונה לאחר מתיחת פנים, מתייקר שוב ב-5,500-6,800 שקל, ועולה כעת 174-193.5 אלף שקל.
הקודיאק עם שבעה מקומות, להיט מכירות נוסף, התייקר ב-6,300 עד 11.5 אלף שקל. ה-1,500 סמ"ק ביזנס הבסיסי עולה כעת 201 אלף שקל, וה-2 ליטר טורבו דיזל L&K בפסגת ההיצע מטפס ל-290 אלף שקל.