רכב השטח סקודה קודיאק הגיע לישראל

לפני 6 שנים, 10 חודשים - 14 יוני 2017, כלכליסט
סקודה קודיאק
סקודה קודיאק
צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה משיקה את רכב הכביש שטח הגדול הראשון של סקודה הכולל מקום לשבעה נוסעים, מערכת בקרת אקלים ומערכת בטיחות מתקדמת. המחיר יחל ב-180 אלף שקל

צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה משיקה את סקודה קודיאק - רכב הכביש שטח הגדול הראשון של סקודה. הקודיאק מבוסס על פלטפורמת ה-MQB, פלטפורמה משותפת למספר דגמים של קונצרן פולקסווגן, כגון הגולף.

אורכו של בסיס הגלגלים של הקודיאק הוא 2.79 מטרים ומעליו שלוש שורות מושבים המיועד לשבעה נוסעים. רשימת האבזור כוללת בין היתר מגבר קול המאפשר כיוון של עוצמת הקול בכיוון הנוסעים מאחור. כל דגמי הקודיאק כוללים מערכת שמע בעלת פונקציית סמארט לינק, תאי אחסון הכוללים בין היתר את מתקן המטריות של סקודה בו ניתן לאחסן מטריות בדלתות הרכב, בלם חניה חשמלי ובלם יד חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת כולל פתחי איוורור לנוסעים מאחור.

מבחינת אבזור בטיחותי, הקודיאק כולל מערכת LANE ASSIST המתריעה מפני סטיה מנתיב וגם מזיזה את הגה הרכב בשעת הצורך, מערכת FRONT ASSIT המנטרת את המרחק מן הרכב שמלפנים וגם בולמת את הרכב בשעת הצורך-ומערכת ACC - בקרת שיוט אדפטיבית המסוגלת לנטר את מהירות הרכב הנוסע מלפנים ולהתאים את מהירות הקודיאק אליה ואף לבלום בשעת הצורך. בנוסף כולל הקודיאק מערכת התראה על עייפות נהג ושבע כריות אוויר ברמת האבזור הבסיסית. ברמת הביניים - STYLE כולל הקודיאק בין היתר חיישני חניה קדמיים ומערכת זיהוי "שטח מת" מאחורי הרכב רמת האבזור הגבוהה מצוידת בתשע כריות אוויר. בנוסף לציוד הסטנדרטי, ברמת האבזור הבכירה - EXCLUSIVE מתווספת מצלמת מידע היקפית.

היצע המנועים כולל מנוע טורבו בנפח 1.4 ליטרים המפיק 150 כוחות סוס (המוצע הן בגרסה בעלת הנעה כפולה והן בגרסה בעלת הנעה קדמית בלבד), מנוע טורבו נוסף בנפח 2.0 ליטרים המפיק 180 כוחות סוס ומערכת הנעה כפולה-ומנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים המפיק 150 כוחות סוס. כל המנועים משודכים לתיבות הילוכים אוטומטיות כפולות מצמדים (שישה הילוכים במנועי ה1.4 ושבעה הילוכים ביתר הגרסאות).

מחיר הקודאיק מתחיל ב-180 אלף שקל לגרסת הבסיס המצוידת במנוע בנפח 1.4 ליטרים. מחיר גרסת ה-1.4 ליטר ברמת הגימור STYLE הוא 200 אלף שקל. הקודיאק 1.4 בגרסת הנעה כפולה יעלה 195 אלף שקל. מחיר גרסת הדיזל יחל ב-200 אלף שקל ואילו מחיר גרסאות ה-2.0 ליטר יחל ב-229 אלף שקל.

Support Ukraine