סקודה קודיאק VRS: ממשיך בטיזינג

לפני 5 שנים, 5 חודשים - 26 ספטמבר 2018, Walla!
סקודה קודיאק VRS: ממשיך בטיזינג
לקראת ההצגה המלאה שלו בתערוכת פאריז, סקודה ממשיכה במשחק החשיפה ההדרגתי של גרסת הביצועים לקודיאק. מה כבר אפשר לומר? שיהיה לו מנוע דיזל ו-237 סוסים

איורי מעצבים של מכוניות חדשות בדרך כלל רחוקים מאוד מהמציאות. על הנייר, מכונית לא צריכה מראות בגודל נורמלי, יכולה להעמיד חישוקים בגודל מופרך וצמיגים בחתך נמוך, גם זוטות כמו ידיות פתיחה לדלתות לא מעסיקות אותם או מקום ללוחית רישוי.

בכל זאת, האיורים האלו מאפשרים לחברה לפחות להציג את המסר שאותה היא רוצה להעביר עם הדגם שלה. למרות שבפועל מה שנקבל זה קודיאק עם פגושים נמוכים יותר וחישוקים גדולים יותר - כאשר סקודה מוסיפה עוד מכונית למשפחת ה-VRS שלה תמיד מעניין לראות מה הפעם יופיע בה.

מתחת למכסה המנוע, תעשה החברה שימוש מפתיע במנוע דיזל לגרסת הביצועים. הנפח הוא 2.0 ליטרים וההספק הוא 237 סוסים עם 37.6 קג"מ. אין פרטים נוספים לגבי הביצועים או מערכת ההנעה, אבל במנוע הזה ממש עושה שימוש רכב אחר בקבוצת פולקסווגן - הטיגואן 240 4Motion. שם הוא מזניק את הרכב ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות ועד מהירות מירבית של 227 קמ"ש. האם אלו יהיו המספרים של הקודיאק?

מה עוד צפוי להופיע בו? ייתכן מאוד שמערכת ה-DCC של פולקסווגן, ה- Dynamic Chassis Control המאפשרת קביעה של מצבי נהיגה שונים תופיע גם פה. כמו כן שהוא יקבל מלוא החופן אבזור בתא הנוסעים ובחוץ, חישוקי 20 אינץ', לוח מחוונים ווירטואלי, תאורת לד מלאה ועוד.

אם זה עוד משנה למישהו משהו, גרסת הטרום ייצור של הקודיאק VRS קבע לאחרונה זמן הקפה של 9:29:84 דקות סביב הנורבורגרינג, עם "נהגת הבית" של המסלול סבין שמידט מאחורי ההגה. הנתון הזה איטי ב-1:38 דקות מהזמן שקבע מחזיק השיא ל-SUV האלפא רומאיו סטלביו תלתן ירוק.

החשיפה הרשמית של הסופר סקודיאק -בתערוכת פאריז.

Support Ukraine