צרפתי מלוטש: קרסו מוטורס החלה לשווק רנו קפצ'ר מחודש

לפני 6 שנים, חודשיים - 9 ינואר 2018, Walla!
צרפתי מלוטש: קרסו מוטורס החלה לשווק רנו קפצ'ר מחודש
הקרוסאובר הקומפקטי רנו קפצ'ר מגיע לארץ לאחר מתיחת פנים המשלבת שינויים ביחידות התאורה, מראה חלל הפנים והאבזור. החל ב-99 אלף שקלים לדגם הידני - הוזלה של 10,000 שקלים ביחס לקודמו

יבואנית דגמי רנו לישראל קרסו מוטורס הודיעה היום (שלישי) על תחילת שיווקו של רנו קפצ'ור החדש לאחר מתיחת פנים לה זכה בשנה הקודמת. הקרוסאובר הצרפתי, אחד מכלי הרכב האסטרטגיים של היצרן ישווק בישראל במספר רמות אבזור ו-שני מנועי בנזין, גרסת דיזל, עם תיבה ידנית ו-תיבה דו-מצמדית בדגמים הבכירים.

בשביל רנו, העדכון של הקפצ'ור הוא מהלך חשוב נוכח ההצפה בשוק הקרוסאוברים העירוניים; הוא מאמץ הופעה מודרנית יותר עם שבכה מעודכנת, יחידות תאורה חדשות, שילוב LEDים, פגושים שונים וחישוקים חדשים בגודל 17 אינץ'. היצע הגוונים החיצוניים הורחב עם אדום להבה, כתום תפוז וכחול אושן ו-אופציה לקומבינציה של גוונים כפולים במרכב ובגג.

בתא הנוסעים טיפלה רנו בעיקר באיכות החומרים, אם כי אין לצפות כאן למהפכות דרמטיות אלא להידוק הפינות. רוב החידושים בוצעו בגלגל ההגה, הדיפונים סביב הנוסעים, המושבים והקונסולה הראשית. רמות המפרט נחלקות בין 'לייף', 'אינטנס' ו-'זן', עם מערכת מדיה מקורית, צג 7 אינטש, בלוטות' ועוד כבר בגרסת הבסיס. מפרט הבטיחות בכל הדגמים כולל בקרת סטיה מנתיב, התראת אי שמירת מרחק, זיהוי והתראה על התנגשות בהולכי רגל ודו-גלגלי ועוד.

הרכב המנועים של הקפצ'ר מתחיל ב-0.9 ל' טורבו ידני עם 90 כ"ס (20 ק"מ לליטר על פי יצרן), מנוע 1.2 ל' טורבו 118 כ"ס ו-1.5 ל' טורבו דיזל בהספק מרבי של 90 כ"ס. אלו האחרונים מחוברים אל תיבת הילוכים דו-מצמדית שש מהירויות EDC.

ענת מילוסלבסקי – כחלון, מנכ"ל רנו בישראל מסרה: "הקפצ'ר ממשיך באבולוציה של עיצוב אנרגטי המיישר קו עם הנבחרת החדשה של רנו - מגאן גרנד קופה, קדג'אר, זואי, וקליאו. הקפצ'ר הוא הצלחה אדירה באירופה ומודל מס 1 בקטגוריית הקרוסאובר העירוני עם מכירות של מעל 200,000 יח' בשנת 2017".

המחירים יחלו ב-100 אלף שקלים לדגם הידני, המשקף הוזלה של 10,000 שקלים לעומת הדגם מ-2013, ו-120 אלף שקלים לדגמים האוטומטיים.

Support Ukraine