לא סתם היא בצמרת טבלת המכירות באירופה: הדור ה-5 של רנו קליאו

לפני שנה, 11 חודשים - 16 מאי 2022, Walla!
רנו קליאו
רנו קליאו
מחפשים רכב חסכוני ויעיל מבלי לוותר על איכות החיים, הנוחות, הבטיחות וחדוות הנהיגה? עם מנוע טורבו יעיל ורמת אבזור גבוהה, רנו קליאו האייקונית עושה צעד נוסף קדימה ומבססת את מעמדה כסופר מיני המובילה

כל יצרן רכב רוצה שיהיה לו קלף מנצח. שהמכונית שלו תמיד תהיה בטופ, בכל קטגוריה. לרנו תמיד היה קלף מנצח עם הקליאו האייקונית, ונראה שהיא ממשיכה בשלה עם הדור החמישי של הקליאו, שנמצאת בצמרת טבלת המכירות במדינות רבות באירופה בקטגוריית סופר מיני - הקטגוריה הנמכרת ביותר באירופה.

לא בכדי מחזיקה הקליאו בתואר המכובד; עיצוב מוצלח בשילוב עם יחידות תאורה מתקדמות, קווים זורמים והמון חן, הפכו את הקליאו לכל כך פופולרית. ברגע שפותחים את הדלת ומתיישבים בתוך הרכב, נשבים בקסם של הקליאו, זאת בניגוד למכוניות רבות אחרות שנכשלות כישלון חרוץ בשלב הזה. לתא הנוסעים שמעוצב מחומרים איכותיים יש משקל גדול בכך. גם לצג הדיגיטלי הענק, תאורת אווירה מצוינת, הנדסת אנוש מהטובות בקבוצה ומרווח פנים משובח הכולל תא מטען ענקי עם 391 ליטר של נפח אחסון עושים את שלהם.

אז איך משבחים רכב שהוא כבר משובח? פשוט מאוד, ממשיכים עם הקו הכללי ומעלים עוד את הרף מבחינת איכות החומרים, הגימור והטאץ' העיצובי והיעילות הדינמית. וזה בדיוק מה שרנו עשו עם הקליאו. הם הוסיפו רמת גימור גבוהה, Lutecia החדשה, בעלת טאץ' נכון במקומות הנכונים. בנוסף, הקליאו מצוידת באבזור בטיחות עשיר כמו זיהוי הולכי רגל, דו גלגלי ורכב בשטח מת ומערכת מולטימדיה וסאונד מעולה. בנוסף, בקליאו Lutecia החדשה ישנם נגיעות צבע נחושת במקומות הנכונים שעושים את ההבדל כמו בדלתות, בלוח המכוונים התחתון, בגריל, מראות, פנסי הערפל והמפלט.

בנוסף החליטו ברנו לעדן עוד את איכות הנסיעה על ידי מעבר לתיבה אוטומטית רציפה בעלת פעולה חלקה וחסכונית בדלק. השילוב בינה ובין מנוע ה-1.0 ליטר טורבו בנזין מייצר נסיעה חלקה, שקטה ומאוד חסכונית בדלק, אפילו תחת מאמץ.

לסיכום, הדור החמישי של קליאו מביא איתו בשורה ללקוחות המחפשים רכב שיוביל אותם בבטחה ובנוחות במרחב העירוני הצפוף. מבלי לוותר על איכות החיים, הנוחות, הבטיחות וחדוות הנהיגה.

Support Ukraine