ניסאן מקסימה החדשה הגיעה לארץ

לפני 7 שנים, 8 חודשים - 19 יולי 2016, Walla!
ניסאן מקסימה החדשה הגיעה לארץ
קרסו מוטורס החלה לשווק את המשפחתית הגדולה ניסאן מקסימה 2017 עם מנוע בנזין V6, תיבת הילוכים אוטומטית ומחיר של 239,900 שקלים

מעט אחרי שהגיעה ארצה ניסאן אלטימה המחודשת, משיקה בישראל היבואנית קרסו מוטורס את אחותה הקרובה - ניסאן מקסימה 2017. המשפחתית הגדולה של ניסאן (שמוגדרת בארה"ב כ"פול-סייז") מגיעה אלינו אחרי מתיחת פנים, חיזוק טכנולוגי ועיצוב חיצוני המותאם לדגמים האמריקניים של המותג היפני.

המקסימה פותחה על נוסח "4 דלתות דמוית קופה" כדי לבדלה מאלטימה, וכמוה גם היא מכונית גדולה ומרווחת בדור השמיני שלה, עם בסיס גלגלים של 2.77 מ', רוחב של 1.87 מ' ומושבים שהם למעשה כורסאות פאר, כיאה לדרישות השוק הצפון אמריקני.

למקסימה המעודכנת מנוע 3.5 ל' V6 שכויל מחדש לביצועים מרשימים; התפוקה המרבית עומדת על 300 כ"ס ו-35.5 קג"מ בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה 'אקס-טרוניק' משופרת עם העברות מהירות יותר בתחום הגבוה של סקאלת הסל"ד. בניסאן טוענים כי שינויים טכנולוגיים הניבו צריכת דלק מופחתת בשיעור של 15%, כלומר כ-10 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. היא מאיצה ל-100 קמ"ש, ב-6.2 שניות בלבד.

בקבינה המרווחת מותקן צג ראשי 8 אינטש עם בקרת ניסאן קונקט SM, ולוח מחוונים דיגטלי בגודל 7 אינטש. המקסימה מאובזרת בכל האמצעים הנדרשים כיום בפלח זה, החל בבלוטות' מקורי, בקרת שיוט, כורסאות עור עם כיוון חשמלי, וקן הגנה מרשים שכולל בקרת סטיה מנתיב, פיקוח על שטחים מתים ועוד.

המחירים לניסאן מקסימה בישראל יחלו ב-239,900 שקלים.

Support Ukraine