הדור החדש של אחת המשפחתיות הפופולריות בארץ

לפני 7 שנים, 8 חודשים - 28 יולי 2016, גלובס
הדור החדש של אחת המשפחתיות הפופולריות בארץ
היורשת של הפולאנס: הצצה לדור החדש של המשפחתית הפופולרית של רנו, שצפויה לנחות בארץ בתחילת השנה הבאה עם עיצוב חדש לצד שלל שכלולים ותוספות

רנו הצרפתית מציגה את מחליפת הפלואנס, שתשתנה את שמה ותחזור להיקרא רנו מגאן סדאן. זאת לפחות בתיאוריה, משום שהיבואנית בארץ טרם החליטה מה יהיה שמה כשתגיע ארצה. בדור היוצא של המגאן לא הוצע דגם סדאן, וברנו שיווקו במקומה את הפלואנס באזורים בהם מעדיפים את המכוניות עם תא מטען נפרד, בעיקר מדינות עולם שלישי ובכללן איך לא, גם ישראל.

לעת עתה לא נמסר מידע רב על מידות המכונית, למעט אמירה לקונית כי יושבי השורה השנייה יהנו ממרווח כללי בטופ של הקטגורייה, וכי תא המטען יציע נפח של חמש מאות ושמונה ליטרים. לעומת זאת בתחום יחידות ההנעה הם היו מעט יותר לארג'ים, וסיפרו כי הסדאן החדשה תוצע עם שני מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל בהספקים הנעים בין תשעים למאה ושלושים כוחות סוס, עם אפשרות לשלוש תיבות הילוכים, רציפה, ידנית ורובוטית כפולת מצמד.

עוד הוסיפו כי מגאן סדאן תוצע עם שלל מערכות אלקטרוניות בטיחותיות, דוגמת מערכת בלימת חירום מתקדמת ובקרת סטייה מנתיב, לצד גאדג'טים נוספים דוגמת הקרנת מידע על השמשה הקדמית, מערכת עזר לחנייה ועוד. מחברת קרסו, יבואנית רנו, נמסר כי מגאן סדאן תגיע אלינו בתחילת שנה הבאה. בשלב זה לא ידוע עם אילו יחידות כוח והאם כל המערכות המדוברות אכן יגיעו ארצה. 

Support Ukraine