נטו משפחה: מכונית סטיישן חדשה במחיר של 52 שקלים ביום

לפני 6 שנים, 3 חודשים - 7 ינואר 2018, Walla!
נטו משפחה: מכונית סטיישן חדשה במחיר של 52 שקלים ביום
מסתבר שממש לא חייבים להוציא מעל ל-130 אלף שקלים על משפחתית חדשה ובמחיר מפתיע תוכלו להצטייד בדאצ'יה לוגאן MCV חדשה, הכוללת מרכב סטיישן עם חלל מטען ענק ומנוע טורבו-דיזל סופר חסכוני

בשנים האחרונות כבר פגשנו אין סוף מבצעי מימון אטרקטיביים והנחות "חד פעמיות" על רכבים חדשים, אבל כזה דבר נראה שעוד לא היה: מכונית משפחתית אוטומטית חדשה מהניילונים שתעלה לכם כל יום 52 שקלים - ואין כאן שום אותיות קטנות, כוכביות, תשלומי מקדמות כבדים, בלונים עצומים בסוף תקופה או ריביות משתנות – נאדה, גורנישט, כלום.

52 שקלים ליום ולא אגורה יותר ויש לכם מכונית חדשה למשפחה עם כל מה שצריך - מנוע סופר חסכוני, תא נוסעים מרווח, חלל מטען ענק, אחריות מלאה לשלוש שנים ואפילו מערכת מולטימדיה עם ניווט בעברית.

אם אתם אנשים של תכל'ס, כאלה שיודעים מה הם מחפשים, לא מוכנים לרגע להתפשר על מה שחשוב אבל לא רוצים לשלם סתם הרבה כסף על שטויות מיותרות ו"שופוני", כדאי שתכירו את דאצ'יה לוגאן MCV. מדובר במשפחתית נטו במרכב סטיישן, שמציעה את אחד הדילים האטרקטיביים והחסכוניים ביותר בשוק הרכב הישראלי, הן ברכישה והן בעלות האחזקה החודשית.

ביקוש בשוק ומנוע חסכוני וגמיש

מותג דאצ'יה הושק בישראל לפני שלוש שנים בדיוק ומאז הפך לסיפור הצלחה מקומי הרושם מדי שנה את אחוזי הצמיחה הגבוהים ביותר בשוק הרכב כאן, ממש כמו באירופה שם בעשור האחרון רכבי דאצ'יה זוכים לביקושים גדלים והולכים מדי שנה אפילו בשווקים חזקים כמו השוק הגרמני.

מותג דאצ'יה, למי שאינו יודע, נמצא בבעלות מלאה של קונצרן רנו-ניסאן ולמרות תג המחיר הנמוך המאפיין את המותג, ברכבי החברה ניתן למצוא מכלולים מוכרים היטב מדגמים שונים של רנו וניסאן. כך למשל מנוע הטורבו דיזל העומד בתקני זיהום האוויר המחמירים EURO6 המשמש את הלוגאן MCV זהה כמעט לחלוטין למנועים שתוכלו למצוא במשפחתיות המודרניות של רנו וברכבי הפנאי המסוגננים של ניסאן.

הגמישות הרבה האופיינית למנועי טורבו-דיזל מודרניים, בשילוב תיבת ההילוכים הרובוטית-אוטומטית בעלת 6 יחסי ההעברה, מעניקה ללוגאן MCV ביצועים טובים, האצות ביניים יותר ממשכנעות ובעיקר צריכת דלק נמוכה משמעותית מכל משפחתית עם מנוע בנזין שאתם מכירים שתצמצם לכם את סעיף הוצאות הדלק במידה ניכרת בכל חודש.

כשכל המשפחה נוסעת בנוחות

תא הנוסעים מעניק תחושה אוורירית בזכות שטח החלונות הגדול וכולל חמישה מקומות ישיבה אמיתיים. יש בו גם את כל האבזור המקובל במכוניות העולות עשרות אלפי שקלים יותר. בין היתר ניתן לציין ארבעה חלונות חשמל, נעילה מרכזית, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, תאורת יום, פנסי ערפל, חיישני חניה, מנגנון start&stop, מערכת מולטימדיה עם מסך 7", קישוריות מלאה לסמארטפון, ניווט ועוד.

מרכב הסטיישן של הלוגאן MCV שימושי במיוחד למשפחות, לטכנאים, לבעלי עסקים קטנים ובעצם לכל אחד מאיתנו שצריך לפעמים להוביל משהו בגודל חריג ומציע חלל מטען בנפח של 573 ליטר ומושב אחורי בעל אופציות קיפול שונות המאפשר להגדיל את נפח המטען לעד 1,518(!) ליטרים. מי שאפילו זה לא מספיק לו ישמח לגלות שיש גם גגון מסילות על הגג שמאפשר העמסת מטען נוסף.

הלוגאן MCV אמנם עולה פחות מכל מכונית אחרת המציעה נתונים דומים ובראש ובראשונה נותנת מקסימום תמורה לכל שקל שתוציאו מהארנק, אך לרגע לא נראית זולה ולא יוצרת תחושה ש"חסכו עליכם" בדרך לאותו תג מחיר אטרקטיבי.

בהתאם לכך העיצוב מודרני, נעים לעין ואפילו משדר ניחוחות של תרבות פנאי, תא הנוסעים כולל חומרי דיפון באיכות טובה, התנהגות הכביש של הרכב ראויה ובטוחה ונוחות הנסיעה של הלוגאן MCV לא מביישת גם מכוניות יקרות בהרבה.

אתם יכולים להמשיך להשתמש במכונית הישנה שלכם, לקוות שתגיעו ברוב המקרים ליעדכם ולפתח קשרי ידידות קרובים עם המוסכניק, אבל במחיר של 52 שקלים ליום בלבד (או 89,900 שקלים במזומן) קשה למצוא סיבה הגיונית לא לעלות למודל 2018 וליהנות ממשפחתית חדשה, חסכונית ומרווחת.

Support Ukraine