יותר דינמית ובטיחותית: מאזדה CX3 ספורט החדשה בארץ

לפני 6 שנים, 3 חודשים - 1 ינואר 2018, Walla!
יותר דינמית ובטיחותית: מאזדה CX3 ספורט החדשה בארץ
דלק מוטורס מגדילה את היצע דגמי הקרוסאובר הקומפקטי מאזדה CX3 עם התחלת שיווקה של מהדורת 'ספורט', עם בטיחות מוגברת ויכולת גבוהה יותר בכביש המפותל. המחיר החל ב-139 אלף שקל

קצת אחרי פתיחת אולמות התצוגה החדשים בלה-גרדייה, מודיעה היום (שני) יבואנית דגמי מאזדה לישראל דלק מוטורס על התחלת שיווקה של מאזדה CX3 'ספורט' החדשה בישראל. גרסה זו תימכר עם מספר עדכונים בטיחותיים ו-עזרים המשפרים את יכולותיה הדינמיות בכביש, בדומה לדגמי ה-3, ה-6 ואחיותיה.

בחזיתה של ה-CX3 ספורט שוכן אותנו מנוע 2.0 ל' סקי-אקטייב עם הספק של 156 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-20.8 קג"מ הזמינים מתחום של 2,800 סל"ד, בחיבור אל תיבת ששה הילוכים אוטומטית. הביצועים מורים על האצה ל-100 קמ"ש ב-9 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 13 ק"מ לליטר.

ואולם לצד זאת, דגם הספורט ליקט ב-2018 קומץ שדרוגים לשיפור מיצובו, החל בניהוג וכלה באבזור. במפרט הספורט אפשר למצוא מעתה בקרת Smart City Brake Support משופרת לבלימה אוטונומית עם טווח של עד 80 קמ"ש עם זיהוי הולכי רגל. כן מקבלת ה-ספורט הקטנה את בקרת ה- G-Vectoring Control המסייעת בוויסות הכוח לגלגלים ובחלוקת המשקל. במפרט הקוסמטי, ה-CX3 הולבשה חישוקים בגודל 18 אינטש, ריפודי מושבים דמוי עור בגוון שחור וקונטרסטים של כרום בחלק מהדיפונים.

יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית בדלק מוטורס הוסיף: "הגרסה החדשה מגשרת בין שתי הגרסאות הקיימות, ה-Zoom וה-Pure White, ומרחיבה את אפשרות הבחירה".

מחיר גרסה זו עומד על 139 אלף שקלים.

Support Ukraine