מיצובישי ASX בישראל

לפני 6 שנים, 5 חודשים - 13 נובמבר 2017, Walla!
מיצובישי ASX בישראל
מיצובישי ASX מגיע לישראל בשילוב מקומי ייחודי של מנוע 2.0 ליטרים ותיבת הילוכים אוטומטית, רגע אחרי מתיחת פנים ויסתער על השוק עם חבילת אבזור ובטיחות במחיר של החל מ-133 אלף שקלים

תזמון, לפעמים זה רק תזמון טוב שמסדר לנו את החיים. מיצובישי, שהחליטה לפני מספר שנים להתמקד בקבוצות הג'יפונים, הקרוסאוברים ובהנעה חלופית יושבת היום בדיוק במרכז הזירה החמה של תעשיית הרכב.

גם ברזולוציה המקומית שלנו, היבואנית שכתוצאה מההחלטה הזו ומסיום ייצור הלאנסר נותרה ללא משפחתית קומפקטית בהיצע שלה, לא יכלה לייחל לתזמון טוב יותר לקלוט את ה-ASX.
זאת לאור המשך העליה העקבית של הג'יפונים הקומפקטיים והבינוניים על חשבון הנתח של המשפחתיות והמשפחתיות הגדולות המסורתיות שממשיכות לדהור מטה נוכח האופנה הנוכחית.

כך שמעבר לעוד דגם, ה-ASX הוא הרכב שינסה, לפחות מבחינת היבואנית להתפרש על מספר סגמנטים. כאמור, בהיעדר משפחתית עם הפסקת ייצור הלאנסר – זה אך מתבקש.

מיצובישי ASX אינו רכב חדש בפני עצמו, הוא נמכר בארצות הברית וגם באירופה, שם הוא מהווה את הדגם הנמכר ביותר של מיצובישי. הוא מגיע אלינו קצת אחרי מתיחת פנים שעבר הדגם, מתיחת פנים שבמסגרתה הוא מקבל שילוב של מנוע 2.0 ליטרים ותיבת הילוכים אוטומטית, שקיים כרגע רק בשוק הישראלי.

ה-ASX יושב על פלטפורמת האאוטלנדר, עמה ימשיך לפחות עד הצגת פלטפורמה חדשה משותפת לכל קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי ב-2020. האורך הכללי הוא של 437 ס"מ, הרוחב הוא 181 ס"מ ובסיס הגלגלים הוא 267 ס"מ, עד כה פחות או יותר חופף למספרים של משפחתית קומפקטית, אולם נבדל משמעותית עם גובה של 165 ס"מ ומרווח גחון של 215 מ"מ. תא המטען בן 393 ליטרים.

מתחת לעיצוב החיצוני מנוע בנזין אטמוספרי של 2.0 ליטרים בהספק 150 כ"ס ב-6,000 סל"ד, 20.1 קג"מ ב-4,200 סל"ד. הוא מניע את הגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים אוטומטית רציפה. המהירות המירבית היא 190 קמ"ש, נתון התאוצה ל-100 קמ"ש לא נמסר. ל-ASX אחריות של  3 שנים או 100,000 ק"מ.

ה-ASX מגיע בשלוש רמות גימור, אינטנס, אינסטייל ופרימיום. שלושתן יש לציין מאובזרות מאוד כבר מגרסת הכניסה. כבר בהיבט מערכות הבטיחות הוא כולל כסטנדרט בלימה אוטונומית (עד 80 קמ"ש), זיהוי הולכי רגל, התראת סטייה מנתיב, שליטה באלומת האור ו-7 כריות אוויר ובנוסף חבילת המערכות האלקטרוניות המקובלות.

אבזור הנוחות כבר ברמת הגימור אינטנס כולל: חישוקי 18 אינץ', מסילות גג, פנסי ערפל, בקרת אקלים ושיוט, חיישני גשם ותאורה, מראה מתכהה אוטומטית ואת מערכת המולטימדיה CONNECTED CAR של היבואנית "כלמוביל" המציעה גלישה אינטרנטית, מולטימדיה הכוללת גישה לתחנות רדיו, תכני פודקאסטים, מצלמת רוורס, ניווט של WAZE, ספר רכב וכמובן ממשק תקשורת עם מרכזי השירות של היבואנית ועוד. מחיר גרסה זו עומד על 133 אלף שקלים.

Support Ukraine